Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNázev
17. 09. 2004
7
0
5779
Autor
tehotnej_hroch
Prosvětlená realita
utopená
ve stereotypním toužení
tehotnej_hroch
05. 10. 2004tehotnej_hroch
01. 10. 2004tehotnej_hroch
01. 10. 2004tehotnej_hroch
29. 09. 2004Řízek_avíz
27. 09. 2004tehotnej_hroch
27. 09. 2004tehotnej_hroch
25. 09. 2004
rameno je volny, jo?dam ti vedet:-) jaky bylo vinobrani??Tentokrat jsem nebyl:-((
zajímavé... ale nijak moc mi to neříká... život je jedna velká šachovnice, proč se tím ještě trápit v básničkách?
tehotnej_hroch
19. 09. 2004tehotnej_hroch
17. 09. 2004
ahój:-)no já to mám teďka našláplý do reálna, tak jsem zas děsně chytrá a optimistická...ale ono je to jen otázka času, kdy mě to přejde, pak se tu vrátím a ochotně zapláču, protože není nad to:-)
tehotnej_hroch
17. 09. 2004tehotnej_hroch
17. 09. 2004
Jen mě to tak napadá..- co je realita? Není realita i toužení, když právě je? Neber to moc vážně.... Jen takový úvahy.......
Milly: toužení je taky realita, ale na prd:-)
Hrošice: já nepláču, bo sem drsná holka, ale sem se asi ňák trochu todlencto no...nějak vyměkávám...no sluší mi to, ale já se směju tak jako přiblble, vono to asi na efekt nic moc nebude:-)
šachovnica a...!
na čiernom políčku som našiel (dámu)
Ale dáma je pohyblivá figúrka a pohybuje sa po celej šachovnici. Mno tak sedím furt na tom čiernom políčku a čakám či náhodou neprejde okolo.
Škoda že som nevedel a ani neviem ako sa lepia figúrky k šachovnici, nemusel som teraz čakať...
A to vôbec nie som šachista...
:o)
milly: jasně, že miniatura, ale tohle mi fakt připadá jako kousek nějaké básně spíš než báseň celá
hroch: teď mě napadlo, že mám ještě nějaké resty s přečtením některých tvých starších věcí... jdu částečně odstranit
to je pro mne velice výstižné! no fakt je to tam... akorát každej dá jinej tón a důraz na ten stereotyp. myslím že v tomlhle pocitu jsem naprostý přeborník, mám natrénováno strašně moc!