asi bych měl jít spát -_-
ujetý, ale kupodivu dost vtipný, navíc sem to poslal kámošovi a ten se z toho málem po**al a vytisknul to i do školy....takže máš spektakulární úspěch :)))
Skvělé.Zlepšilo mi to náladu o sto procent.Nemužu najít nějakýho smajlíka kterej tleská.
to je uuuplne nejlepsi co jsem za posledni dobu cetl! nadherna mytholooogije :-) moct davat vybery, rovnou tam jeden prdnu. jelkoz nemuzu, dam jen tip.
na zaciatku veru prdele neboli
Je to trochu jinak, než říká Rudysoft, ale nebudu své tajemství vykecávat!
Stopro je to jinak. A všechny lidi sis neznepřátelil. :)
Jo, napsal jsem to já, asi za deset minut.
No ne, z Cinkyho se stává hrdina....
tip
Víš že bych tě chtěl Cinky i poznat osobně, tady už jsi osobnost, sice taková trošku z tvé strany vynucená a negativní, ale to je jedno. Ze začátku jsi byl hodně vulgární, nevím co tě k tomu vedlo, že jsi si znepřátelil tento server (tedy lidi na něm), asi to bylo tím, že ti napsal někdo hodně negativní kritiku, vysmál se ti, tebe urazil a tys začal protiútok. Potom jsem ale pocítil změnu s nickem Cinky se vrací, skoro jsem si myslel, že je to jiný člověk a vydává se za tebe, pak tě tu ale zase někdo naštval a vrátil jsi se do své staré role. Rozhodně si nemyslím že jsi debil, ani že nemáš talent, chce to ale pilovat a lidi neurážet. Myslím, že máš drobet cholerickou povahu, ale za povahu nikdo znás nemůže. Dá se ale krotil a když tě někdo urazí, zkus ukázat jak ho máš na salámu a nedělej mu tu radost, že ho nazveš tisíci vulgarismy, nakonec pak vypadáš jako špatnej ty a ne on. Příště ho zkus nějak chytře setřít, hlavu na to máš a myslím, že ti to pujde. Měj se krásně, ahoj a zase napiš něco hezkýho jako bylo tohle! ;o)
Tohle je naprosto skvělé, jestli to opravdu napsal Cinky tak klobouk dolů, dávám tip + klub Zápachů z hajzlů, kategorie Životní moudra ;-)
Cinky... :-)
Dost dobrá fantazie
tipnu si
výborné, od začátku do konce :) T***
to si fakt vymyslel sám??? Ale jako dobrá prdel, upřímný tip:o)*
Och, děkuji! Miroslawek, to už muselo projít záchodovou rourou vašeho domu celé tvoje dílo, viď?
nikolikerověk, milý sráči ;o)
Tak na co čekáš?!?! Ušetříš za hajzlpapír!
pokud bych na sobě chtěl šetřit, je tu dostatek mnohem vhodnějšího materiálu, který se nikam nezadírá ;o))))
takovýma "básničkama" si ji pravidelně utírám ;o)
:)
Říká se, že bůh stvořil člověka k obrazu svému. Hihi.
Máš dobrý klub.
To jsem rád. Připojte se k Cinkyho teorii prdelobiogeneze!!!
Stylem mi to připomíná K. H. Borovského, když se rozlítil v Křtu svatého Vladimíra:o)
Ten konec nemá chybu...:-)
Špatně se mi přenáší přes vulgarismy (ale to je můj problém) jinak :))**
Děkuji vám. Křest svatého Vladimíra jsem kdysi recitoval ve škole.
ty wole, Křest svatého Vladimíra - to je zlo :))))
jo, ...prostě jo, nic víc.... úsměvné...
Jen poslední čtyři sloky...*
hotovy bondy.
ibaze cinky.
ale sebavedomie ti rozhodne nechyba.
tip! len tak z p...