To je kouzelná hříčka se slovy! Ohromně pobavilo :-)))) T
ze me?:*))))))abych tak rekla ze me leze veciiii:*))))))ale jinac dekuji ze libi...:*))))))))
zase nějaká dekadence, teda Hrochu, z tebe lezou jen samý ujetosti... ale tahle je fakt dobrá, t*
Bacil: joooo:*)))))))taky mala vzpominka na meho uteceneho potkana to je...
janek: vitej smisku:*))))))))
No jo, to je mi líto, že je utečený. Snad svého utečeného potkana ještě někdy potkáš...
chtelo by to potkat nake zviratko...a nemusi to byt jen potkan...a dyz nepotkam tak si ho porodim:*)))))))
Ve čtvrtek určitě potkáš opici, akorát že se pak vcukuletu změní v pošťáka ;-))
a mozna si i nakou opici odnesu jako bonus:*))))ja se maaaaaaaam
ale no tak! když se schoulí do klubíčka, tak i hroch je menší a menší až se úplně ztratí...
(nebo skoro ztratí :-)) )
hroch...Děsná? To jako ty básničky? To se pak lehko přehlédnou něčí poznámky. Zná spoustu "dokonalých", ale v celku jsou to suchaři. Každej má něco.
Nemohu vznášet kritiky, ale to co tu plodíš se mi prostě líbí a fandím Ti.
artik: nikam se ztracet nehodlam...budu tady dycky sem vecna :*)))))))
Tam: stejne desna...uplne nejvic:*))))))))...och to zni kouzelne az se skoro cervenam pod svymi fialovymi okytkovanymi saty:*)))))
pořád kouříš a pořád piješ? no tak už si konečně vyber... vyber si život :-)
Tam: sama sebe:*))))))))))...joo tak toho znam...desna zenska vazne:*))))))
Jirec: prosim...Lozme v rytme:*)))
art: hele dneska ses nakej velkej mravokarce:*)))))))
jenom dneska? to já pořád, he he... :-)
dneska se mi toho dostalo prilis najednou...:*)))))))))ono se to hezky kritizuje hrocha..neni tezky se strefit dyz je tak velikej:*))))))))))
... no ... toho potkana. PS: Díky za "lozitt", to trefné a krásné, leč pozapomenuté slůvko!
Tam: a ted ktery bude prvorozeny...vi to nekdo?:*))))))
Jirec: kampak???
Prvorozený, těhotný myšlenkou a hledající sám(a) sebe.
Rád bych potkal těhotného hrocha - prvorozeného. Tak si vyber
Já mám vybráno T
je to super sice trochu divný ale super...t
Sluníííícko: sem ani nevedela jak je moje potkana slavna...
Eilil: no ešče aby:*)))))))))))))))
papi: jen mi pej do ouska...:*))))))
pozorovatel: Print je vyberar...to vi kazdy...ale jinak samozrejme je to tim ze sem okouzlujici a nadana a taaaaaaak
Paclik: dik... treba je to podobny jako ja:*))))))
Mně výběr nikdy nedal!
Sakra!
Asi jsem zvolil špatné virtuální pohlaví...
:))))
zkus to jinak me uz dal dva asi:*))))))))))uz s tebou mluvil Petr Pan?
Nemluvil.
Tak já to teda zkusim jinak.
Printe, dej mi výběr.
Prosím pěkně.
tak az budes mluvit sdeli ti tajemstvi:*))))))))...a zabira to???
Tak to já mu pošlu avi....
Nevim, ještě se neozval a žádný výběr nepřibyl. Hele a mluví ten Print vůbec? Zatim mi spíš přijde, že používá znakovou řeč... *! :-) !!!!
tak musis byt trpelivy a nebo zvolit jenou metodu:*))))))...nedelej si srandu z lidi ktery nemluvi...tss:*))))treba ma spis problemy se psanim a zvlada jen malo...a nebo proste jen miluje * a !
když jí miluješ, není co řešit
"treba ma spis problemy se psanim a zvlada jen malo" - :)))) ten ti výběr už nedá:)))
hele napsal jsem taky něco na potkany... pošlu ti to zprávou, ať chceš nebo ne!!!!
ja to myslela tak ze jako treba se mu spatne tuka do klavesniceee:*))))))))..hele ja sem po desny opici me nikdo nesmi b¨rat dneska moc vazne...
tak ja se budu tesit na potkani zpravu
za opici se neschováš
...tak špatně ťuká do klávesnice...hmmm, co ty z něj hned neuděláš za krypla....(nebo za kripla?)
ta moje je taaaaaak velika ze se tam vejde hromada hroch i tehotnejch:*))))))
a i dyby byl tak co??...
Tak co? Tak hroch:))))
Ty máš doma snad zoo
mam...a Zoo = tajemstvi:*)))))..v postely mam jen dva hrochy ale jednomu se do zad vejde este treba dalsi malinkej:*)
Jak to děláš, že za takovou blbost dostáváš tipy a ještě navíc výběr?:))
Printe, do tebe jsem se asi zamiloval.
potkal potkan potkanááá
pod kamenem, pod kamenééém...
:-)
diky drazi moji vsem :*))))))
ondrech: synu budu na tebe hodna prece nebudu vrazdit vlastni deti:*)))))
Seregil: dekujii:*)))))))
Waawe: :*))))neplacme...budeme radsi zit barvy:*)))))))
aramis: presne tak...budme vecni:*)))
Print: och:*)))))
Eilil: samozrejme ze zname...nejsme az tak nevzdelana madam:*)))))))))
Slunicko: zelena zelena...todle bylo za stavu normalna:*))))))tudiz zadna zelena:*))))
cha!!! sem ani nevedel, kdy sem tu byl naposledy a najednou avizo...
:o) to bych si ani nemyslela.. :o)))
tyjo to vyzera na nekonecny kruh... :)
jejdááá :o))) hihihi.. tip
to mi připomíná..
rob or ros.. :o))) to je z červenýho trpaslíka. :o) znáš?? :o)))
zkomolenima uroboros :o)
Chybí mi tam jenom zelený se.
Kromě pití a kouření nevím jak by se s tím porvaly tvé alely. :)
tip, líbí se mi
aspon by genetika jednou dostala trosku zabrat:*)))))))))))
ty budeš rodit potkana? Tak to seš teda kenc, protože nevím, jakto může fungovat, když hroch rodí potkana... no nechme toho... nebuďme detailisti.:-D
jo a vlastne rodim i pozorovatele a on me...a vlastne i tebe:*))))))krasne ne?:*)))))))
au, to bolí!!! nekousej!!! fňuk, tak si ho teda nech, stejně už neni moderní....hihi
já vim, já vim, už jdu spát
zmiz maly deti uz davno spinkaj:*))))))))touzim po tom byt nemoderni tim padem ho potrebuju...:*)))))))))
jo tak to jo. jsi naše velká máma. A az me budes prenáset tak jen jako kocka - zubama za krkem.:)
hrosi maj dobry zuby...vsak ja te unesu:*)))))))
o zuby se nebojim, jen si nejsem jistej s tim, jestli by me zrovna hroch unesl... nevim, jestli nezavazi cenich. a navic - oni tech zubu moc nemaj, co?
hrosi sou silny :*)))))a unesou hafo...a ty zuby...je jich malo ale sou veliky...takze se jim hned tak neco nestane...hrosi sou uzasne vytvoreny zvirata sou vlastne dokonali:*)))))))))))
abys me nespolkla. toho se bojim...
se snaz, skoda ondrecha....:-))))))
hrošík experimentátor
topinky v popelníku
a svoboda
podzimních stromů
a on
plakal uprostřed mého jména
- - - - - - - - - - - - - m a r e k - - - - - - - - - - - - - - -
tip*
m.
jeheeeeeeeee:-))braškovy líbí moc******
blazen porodil blazna takze ja sem blazen potkan je blazen hroch je blazen...pozorovatel je blazen...neporodila sem te?:*)
jsi nám všem matkou, hrochu:))) a my ti potkany
génius se pozná tak, že se chová jako blázen:)) Einstein (fuj, ten má blbý jméno) byl blázen největší:)))
takze sem dalsi velky genius...ja se mam:*)))))))...synu dcero potkane hroch...vaz si se sve matky hrosice dcery potkany...:*))))))je genialni totiz..ale pssst
důležité, velmi důležité je, abychom svá génia tajili a snažili se ho ničím nerozvíjet, čili ubíjet... :)))) jak jinak si užívat než bezmyšlenkovitě.... jsem génius v užívání:))))
nezapomeň matko, že já syn jsem tvým otcem, tedy duchovním otcem:)))) ne-li dědem
sakra, sakra, to jsou peripetie jako v nějaký telenovele, které jsem v životě nesledoval!
budme tedy dekadentni:*)))))...a v cem budu genius ja?...
naopak je to dokonale jednoduche...clovek si nemusi uz pamatovat zadne dulezite rodinne vztahy...ale proste rika kazdymu tak jak ho napadne...jednou otce jednou synu jednou bratre a taaaaak:*)))))prakticky ne?
dekadentnost!!!!!!:))))) deka dentálnosti!!!!!!:))))
Jmenuji tě géniem těhotnosti a potkanosti, ale nechci vidět, že se tím budeš zabývat hlouběji!!! Žádný takový! Hezky hloupě, hezky hloupě...
budu se tim zabyvat svym obvyklym zpusobem...jeeee:*)))))))ja se rada divim a jéjám:*))))))
se mam sem genius a stojim frontu na božství..tedka tam za me spi Petr Pan az pujdu spat ja tak ho vystridam...
znáš Petra Pana?:)) já taky, ztrávili jsme spolu noc.....ale ne noc jako noc, ale noc jako noc na literární sešlosti:))) na co ty hned nemyslíš!!!
čeká ale frontu zbytečně, já už to božství mám a jestli chceš, prozradim, jak ho mít taky:))))
jak? jaaaaaak???...:*))))))my spolu tez ztravili noc asi podobnym zpusobem jako vy:*)))))
a co za to?:))))
jo, jo, s Petrem Panem každý tráví noci
ti koupim lizatko:*))))) s Petrem Panem by chtel noc travit kazdy:*)))))))
obchod uzavřen
no, tak jsi teda bůh - hotovo. Jak se cítíš?
blbe:*((...to je vsecko???...za to si nezaslouzis nif...a uz vubec ne lizatko...takovou mňaminku
tssss, a co bych chtěla? hnutí země? hromy blesky vlnobytí?
vy ženský neumíte ctít transcedentno nás mužů...
my mame svoje a lepsi a hezci vis:*)))))))))))..co bych chtela?? barvy radsi hafo barev naky to mensi vlnobyti narazejici do oken studovny...sileny jek vsech kolem sedicich a hodne svetla...jo:*)))))
Ne!
nezasloužíš si božství.... že ti ho vezmu?:))))))!!!!!!!
vy ženský...
nevezmes nenecham si:*)))))porvu seeee kousnu tee:*))))))
Blázne:))))
Rád bych upozornil, že tu potkan není potkanem - tou zvěří, ale naprosto úžasným metaforickým symbolem těhotného hrocha:))))) ...potkan je základem potkávání sebe sama a protože nelze se potkat, protože rozdvojenými osobnostmi nejsme, vkládáme do potkana své já a jen čekáme a doufáme, že svého potkana potkáme. Je to jasný jako facka.
Ostatně: Proč se potkat, když se mohu porodit, že?
je jednodussi se porodit nez potkat:*)))))))))blazen? malinkato:*)))))))
to je pěkný. ale nechci vidět ten proces, jak hroch rodí sám sebe hrocha...***TIP
Já mám blázny rád. Málokdo je dnes tak normální, přirození jako oni.
:))))) jsem taky blázen, jéje:
ondrech: ale ja budu rodit potkana to pujde lip ne?...kazdopadne sebe:*))))))))
pozor: :*))))ty byt taky blazen??? takze sem te nakazila nebo to samo?:*))))
Teď mě napadlo, že jsme vymysleli něco jako Uroborose:)))
Neustále se rodím
bez porodní báby:))
vidis jak sme genialni...to ale asi nejsme blazni ne?:*)))))))