Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečeře při svíčkách
25. 10. 2004
22
6
5868
Autor
Pacer
Teda, jestli bys chtěla..
Pozvu tě na večeři při svíčkách
a tiše budu pozorovat
nepokojné plamínky v zorničkách
co nedokážeš nikam schovat
Večeře, co se vyplatí
chutě a obrázky v paměti..
Jak v ústrety mi posíláš
vlasy, ňadra, rty a oči
a já jak malý kluk na kolotoči
zajíkám se radostí, strachem a závratí
6 názorů
Dobrá rada drahá :) V nějakých 450 blbůstkách se orientovat nelze. Většina je řazena ve sbírkách, tam to má alespoň nějakou logiku, ale při mé nepořádnosti některé jsou i na hlavní stránce a nějak nemám čas to uspořádat. Možná poslechnout hlas lidu, který jsem seřadil ve sbírce Pacerovo top twenty :)
Nakoukla jsem a přemýšlím, jak je možné, že jsem tě dosud (ke své škodě) nenašla. Teď jen nevím, jestli se mám vydat po nebo proti směru času :-)
Dík za návštěvy v prehistorii. Pacer píše zásadně jen blbůstky - akorát kritiky holt do blbostí dát nesmím :)
Hezký den přeji!
aleš-novák
28. 11. 2008Jarmila_Maršálová
26. 12. 2007
krásný.. kluci, co mají takovouhle romantickou duši, zkrátka obdivuju..tip
já už jsem tu neskaj potřetí (aniž bych stopu zanechal .. :)
páč nevim, co ..
čéče to snad ani nejni blbůsť
to je takový ... milostňohloubavý
píp :>
hééé to je kec, já čtu aji neblbůstě, ale mnóóhem míň :)
blbůsťě čtu fšecky, páč jsem za to placenej (úsměvem od Deruoše :-)
Líbí...***
Pozvu tě na večeři při svíčkách
a tiše budu pozorovat
nepokojné plamínky v zorničkách
co nedokážeš nikam schovat
:)) aaach fták:)) a nemysli, že jsem si nefšim, že ses tu proletěl (mlčky) hned ráno:))
APP, chystám pro Papoucha jednu prolétávací:)
To je blbost, aby to byla blbůstka. :-)
Dyť je to tak hezké a romantické. *t
Teda, jestli bys chtěla..
moc se mi líbí ta rozpačitost ..
Jinak docela dobrá, ale nevim esli blbůstka:-)
:) to je mi furt diskusí, jestli jsou to blbůstky:)) Jsou a jsou, a neodvolám, ať jsem Husa Jana upálená:))
Víš, mě tohle nepříde jako blbůstka proto, že to prostě žádná blbost neni, vyznívá to zcela vážně (ono to totiž o vážný věci je), neni to ani legrační ani sprostý - prostě nic, čim se blbosti vyznačujou:-)
uff
dík za vyjádření a sympatie :) Pro mne jsou to blbůstky z důvodu vlastního náhledu na to, co píšu. Ti, co mne ten cca měsíc, co tu jsem, poznávají už tuší, jak to myslím. V originále se tahle "sbírka" jmenuje Pacerovy pakárny..a taky za to dostávám kládu :)) Dotek si přečetl tři..a pochopil :))
Jak v ústrety mi posíláš
vlasy, ňadra, rty a oči
a já jak malý kluk na kolotoči
zajíkám se radostí, strachem a závratí
t*
m.
mrtvá_terka
25. 10. 2004
Dobrý, ale bez t....Musim být trošku vybíravý.
Blbůstek se držíš zuby nehty co?