Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠachistka
29. 10. 2004
19
0
8266
Autor
mirek
pomalu rukou táhnu
diagonálou po loži
večer rád bývám králem
co před matem se položí
po černých, bílých polích
pospíchám cestou polní
ze všech tvých partií
mám nejraději dolní
však jiná věc mě trápí
a budívá ze spánku
zdalipak neprohrávám
s tebou jen simultánku
Dotek...ty zvíře jedno:-))))....garantuju ti, že jsou dámy, který umí i kousky z juda...stačí jen zašátrat v paměti:-)))
Craerassy: Jaký zvíře? Já jenom vím, že je rozdíl dopadnout na figurku od dámy a na figurku ze šachovnice...
:-)
Myslíš nějakou konkrétní dámu?
Dotek...no právě....a proto tu konkrétní raději schovám na bezpečné místo:-)))
Craerassy: tímto způsobem lze hrát šachovou partii, ale pak se zničeho nic dáma vynoří a je oheň na střeše. Řádí jak střelená, hučí jí ve věži a bere prvního jezdce co potká. Tohle už položilo ne jednoho krále. Dámy umí pěkné kousky :-)
Craerassy: Na dámu mám vyhrazený názor. Když už, tak už žravou :-)
Ale všeho s "MÍROU" :-)
*t
Dotek..kruci...:-(...no jooo...ale třeba je soupeř slabší než já, že jo:-)))
Craerassy: ale to zas ne :-) S dámou nemám problém, vím že když ji položím, tak jsem ještě nevyhrál ;-)
Jednou jsme zkoušely nějaký hmaty s Juda...
...to ti byla ale blbá hra.
:-))
drhne mi tam rytmus v poslední sloce
ale přesto píp :> , má to nápad a šťávu, moc líbí papouškovi
šachy ..hra mužů co nechá ženu samu
což si tak jednou zahrát třeba dámu...:-)))
tip
tak tohle přirovnání je super!!!
a pokud se mohu vyjádřit k obshu díla z praktického hlediska, vzpomněl jsem si na jedno moudré přísloví: co oči nevidí, srdce neželí ... :-)
jan(ek): není tam kvůli rýmu, je to slovní hříčka - na šachovnici jsou bílá a černá pole, tedy cestou polní ;-)
Prijemna, inteligentni... blbustka...:-) Uz dlouho jsem si nedala particku...:-)*
Sn_vojáček
29. 10. 2004slonovina2
29. 10. 2004Hip_Zdenda
29. 10. 2004
guy: ty mi pokaždé uděláš radost...kdyby nikdo jiný, tak ty tu pointu vždycky pochopíš :-))
to víš ... už mám nějakou tu simultánku taky za sebou ... pokud vím, tak nejvíc asi se dvěma dalšími šachisty ;-) Ale stejně to byla skvělá hra :-)
pokud vím...tak to je asi ta nejpřesnější formulace, kterou lze v tomto případě použít ;-))))