Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Rčení"
01. 11. 2004
8
0
7389
Autor
Mila_cik
Co můžeš udělat dnes,
odlož na pozítří
a zítra máš celý den volno!!
podezdívka
21. 01. 2005
co můžeš udělat dnes, můžeš udělat i zítra. vlastně i pozítří... když o tom tak přemýšlím, tak přístí týden by to taky šlo... a vzhledem k tomu, že se blíží nový rok, tak bych to nechal, až na další století :-)
taky je mi známa ta verze s dvěma dny:)) (co můžeš udělat dnes, nedělej ani zítra a máš dva dny veget!)
Andřich_Nepojal
16. 11. 2004
ah....moje životní krédo...no myslim že v mém podání jde o toto: Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří, budeš mít dva dny volna:) no to je to samý...ale ty dva dny zní líp a mě to vážně hm..pomáhá.))))
jenže já na to zítra mám odložený věci, který jsem měl udělat včera ...
co vymyslíš, že s nima mám udělat? ... :-))
Hehe tyhle ty věci už snad ani nezasloužej pozornost...a nebo je odlož až na poslední možnej termín..:-))
co se dá dělat, není to první věc, co dělám pozdě ... a asi ani poslední ... :-))
Jirec: jo tak nějak , ale musíš to brát pozitivně..pozítří bude a hotovo..-))
Každodenní praktika tohoto rčení zajistí volno do konce života.
To je jeho obrovská výhoda, však ještě větší slabina. :)
papouch: neříkám, že není..jen sem nedala prolog..věděla sem že to budete znát....spíš pro pobavení...
Can: Jo to máš pravdu..:-)