Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMému muži s láskou X
03. 11. 2004
11
0
11068
Autor
Elyn
Ach, jakou má můj drahý hlavu!
K hospodě nemusím příště
Vysekal všechno, až na trávu
Za domem budem mít hřiště
Já už to úplně vidím -
jak na tom malém plácku
obdivovat budou lidi
naši fotbalovou jedenáctku
A i když to nebudou kluci
nečekám reklamace
Holky jsou šikovný taky
a stejně teď frčí emancipace
Pusu si klidně u sousedů
s radostí můžeme dát
Sami maj´ bandu neposedů
a co víc - třešňový sad!
Z vlasů pak smetu ti bílé kvítko
a něžně do ucha zašeptám
Miláčku, čekáme další dítko...
Jméno už pro něj mám...
Páni...! Tak gratuluju... tak krásný zakončení básničky, ze zase hned tak nevidí viď... prostě nádhera...!!!
T****
synáčku.. :) Děkuju.. je to jen hra, taková přestřelka, ale jestli aspoň pousmálo, tak jsem ráda..
my jsme se při vymýšlení nasmáli oba moc..;)
Takže miminko není...? :o((
Šel jsem jen tak náhodou okolo... a ještě ke všemu Tě četl od konce... takže jsem byl asi dost mimo...
Přeji alespoň (tedy) krásný den...
Elyn: 11? No, to nevím... Záleží v jakém věkové rozmezí... :-)))
Crae: Jestli začne kecat i Kačeka, tak půjde ke strašidlům a bude pokuj... :-)
arthamir: Toníku, já si Tě stvořil, tak snad musím vědět, kdy jsem se toho dopustil... a fakt jsem žil v představě, že až poté, co jsem si pořídil Kačku... :-)
Btw: Jak velký má tedy být ten koník...? nechceš si raději najít jiného koníčka? :-)))
dvojčata, drahý.. rozmezí záleží na Tobě, jen tak trochu..že.
... a nakonec benjamínka..;)
ten největší taťko! počítám že dost vyrostu, když mamka vaří takovou dobrou krupičnou kaši... a vzhledem k tomu, že ucucávám, když ti nosím pivo, tak větší koník bude akorát :-)
a že vy tu takhle o nás bez nás? no tedy tedy tedy! budu se muset poradit s Kačkou, co na vás vymyslíme... Asi si budeme k vánocům přát nějaké nesmývatelné pastelky a podíváme se vám na sbírku těch malých stříbrných kotoučků s dírkou uprostřed, na jejichž obě dvě strany se tak krásně maluje :-)
a jinak taťko, to je ostuda, že ani nevíš, kdo z nás dětiček je starší!!!! styď se! :-))
né že bych chtěl souhlasit s chroustem ale asi tak od 5ky se mi pozdává že už tomu chybí dech, už to není poetika ta co byla na začátku, jen takové rýmování za každou cenu.
jiko... že jen vykročilo se do jiného směru, ale ztrátu dechu bych v tom neviděla..
El...já jen zírám, že vám mluví i děťátko, teď jsem se od něj vrátila...ten se vám povedl..Toníček...:-)))))
Jo jo, Toníček nám dělá jen radost... Tak doufám, že mu taťka splaší toho koníka..;)))
J: :-p
Koukám, že za chvilku se podle nás bude natáčet kombinace Války Roseových a Kdopak to mluví... :-))))))
zkrátka z pěkných básní e staly rýmovánky - ano nazvěme to třeba takto... to ale nemění nic na tom že už to není ono, konec diskuse:)
jiko... nemůžu za to, že máš něco proti rýmu.. já mám radši v básničce rytmus..a přiznám se, že jsem nechtěla mít sbírku poštívačných sebevražedných kousků.. jen tak lehce ironických..
ale tvým výhradám rozumím...
to zas jo...
to bych asi dezertovala.. a jestli se nám rozkecá celá jedenáctka i s příbuzenstvem.. :)))))
...viděla bych to na krupicovou kaši k večeři...:))
El...ježíši, to mě nenapadlo...jestli dojde na jedenáctku, všechny vás škrtám z oblíbených..těch avíz, bože!!!!:-))))
Vidíte, a já měl nějakým hloupým způsobem za to, že Kačenka je starší než Toník... a ten nezbeda už mi chce batolit na růžek pro piiiivo vyměnou za koníka... :-)
sotva se naučil mluvit, už mi slibuje sloužit, takových dětí víc a víc... :-))))
helete vy dva, já jim odmítám kupovat dárečky na narozeniny i Vánoce, nekradu!!:-))))
neboj, Crae.. jim bude stačit dohromady fotbalovej míč.. a džbánek na tátovo pivo :)))))
no...na to jsem nepomyslela...děti se nesmí topit, že jo...:-((
ani tajně ne????:-)))