Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHodno-taj-dó
Výběr: chroustjazz, Lyryk
17. 11. 2004
19
1
7397
Autor
Noe1
Cenné papíry
Zlato
patina
platina
Obligace
Love
Penetrace
Vole
Asignace
Many
Meny many
Dolary
Ruble
Jáchymovské tolary
na Öre každý se ... vykašle
(to je malá hodnota)
maltské liry
Lyryk
diamond ring
Moc
Moc moci
ne nemoci
Provokace
degustace
konzumace
SLEVA
VÝPRODEJ
FREE LUNCH
MEAT
1 názor
njn, každý máme jinak postavené hodnoty....ty je máš postavené docela fajnově ...:o)))
*tip
Augustin_Šípek
08. 12. 2004
Cožéééé .... která dáma byla indiskrétní ;-))))))))))))))))))))))
ale máš pravdu :-)))))
Saloon_Kupee
02. 12. 2004
Hele - mám Ti vůbec psát kritiky, když je to pořád dokola to samý u dokola stejně skvělejch dílek, dokola jinejch? .. :-)
TIP
Nicollette
25. 11. 2004Nicollette
25. 11. 2004
Nicol: z toho si nic nedělej, já se ti vůbec nedivím že nepronikáš
:-)))) ... to je taková moje hra se slovy a s Lyrykem. Tvrdí, že v tai-dó nejsou hodnoty. Tak jsem napsal jedno, kde mu ješitnost nedovolé neuznat že v něm nějaké hodnoty nejsou :-) Díky za návštěvu :-)
měl jsem těžké rozhodování .-))) rozhodnout se překonat sebe v básni, jež mi lichotí nebo vytrvat na neustálém zdůrazňování pahodnoty, kterou jakékoli-dó přináší; fakt těžké... .-)))
rozhodl jsem se pro lichotku .-DD
Lyryk: konečně rozumná řeč ;-) ................. :-))))))))))))))))))))
Elyn: (Lyryku neposlouchej) ... vidíš jak jednoduchá kalkulace na nás ješitný chlapy zabere :-)))))))))))
slonovina2
19. 11. 2004
Dalších deset minut? ... super, rituál aspoň nebude uspěchanej
Říkal jsem si, že ty speciálně bys některé zmíněné hodnoty mohla ocenit. :-))))))