Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohled z okna
Výběr: Elyn
19. 11. 2004
14
0
8568
Autor
dadik
Tak už máme všecko dole
spočítáno
podtrženo
jen na bříze se
ještě cosi snad
žlutavě třepetá
mluvím o listí na stromech
fučí
Vcelku se mi líbí ta nálada, ten obrázek to celé vystihuje, jenom tahle věta mi tam trochu vadí...mluvím o listí na stromech....přijde mi to z předchozího jasné....:o))
hippiesanda
21. 11. 2004
a bude ještě víc fučet.... Pěkně vyjádřená atmosféra - dnes jsem to pozorovala z vlaku.... TIP
hmň
to -mluvím o listí na stromech- tam bejt ani nemuselo ... si mysim .. ale já jsem jen hloupej pták ..
.. jo!! A všecko dole není, u nás se nechává na jabloni pár jablek (to je taková traďice :) (pro pťáky na zimu :)
už je to v háji....:)))
no to víš, že zůstává, jabloně opadávají myslím poslední..
ale néééé :-) qůlivá mně jsi to pryčdávat neměla :-) dygříkám, že jsem jen blbej pťák a vůbec tomu nerozumím :-))
ale však jasně, mně to leželo v hlavě taky...a navíc i Jankovi..:)) pohled na jabka na stromě jsme mívala dřívávějc též...
pro mě tam to "mluvím o listí na stromech" bylo docela důležitý...
ale..
to je jedno..
:)
on ten začátek nemusí totiž být jen o stromech..
jo, dvě verze.. ale nedávej hlasovat :¨))
tohle se mi hodně líbí...vícerozměrné tématy se skrytými význami...
tohle stojí za to otipovat...
t****
měj se fajn
m.
dneska opravdu fučí hodně ... nekoukal jsem jen z okna, ale byl jsem tam :-)*
Elyn dík, já hledám nějaký vhodný photo do prologu...))břízu právě, ale nenašla jsem...
já k tomuhle hledala vhodný foto asi hodinu... a stejně nenašla takové, které by bylo to přesné...
:)