Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrána Matky Boží - III
25. 11. 2004
10
3
7504
Autor
Markel
Brána Matky Boží - III
Ze střech poslední zlato mizí
už nepředstírá, že je ryzí
V průchodu kroky dutě znějí
chodníky chřadnou průsvitnějí
Brána obrostlá kamením
z cimbuří dává znamení
slunci
že dnes je dokonáno
ať přijde opět zítra ráno
Ze střech poslední zlato mizí
už nepředstírá, že je ryzí
V průchodu kroky dutě znějí
chodníky chřadnou průsvitnějí
Brána obrostlá kamením
z cimbuří dává znamení
slunci
že dnes je dokonáno
ať přijde opět zítra ráno
3 názory
Usmáty_autor
21. 02. 2007
chaImin: Díky za návštěvu, jsem ráda, že líbilo. Jihlava je moc krásná a i to cikáně k ní patří. O těch vietnamcích sí už tak jistá nejsem :-))
tahle je ze těch tří nejvíc Boží!
(všechny ty o bráně jsou moc příjemné,
jenže já si vždycky vybavím, jak tam sedí špinavé cikáně a vietnamci jak kus dál šustí zbožím.. 8^(
"...už nepředstírá, že je ryzí..."
Tahle se mi z těch třech líbí nejvíc... musíš tu stavbu milovat... hladit kameny... ta láska je cítit z každého Tvého slova...
T****
synáček: tu bránu mám opravdu moc ráda a doufám, že i ona má ráda mě. Díky za T, moc.
No, už trochu moc stejné, jako ta minulá. Nicméně stále nadprůměr. Možná rým průsvitnějíXznějí je trochu moc laciný, ale ještě to není tak kritické. Spíš tu chybí obraznost předchozích dvou. I když ten dojem asi kazí pouze vcelku prázdná předposlední strofa... Nevím, tahle se mi z nich líbí nejméně..
zde se mi zdá, že je rým často na úkor myšlenky, ale je to zcela subjektivní pocit
Jannis: No, vidíš, a zrovna tuhle Bránu mám já nejradši. Ale nic se nestrachuj, Brána už to byla poslední, zvu Tě příště na něco z jiného soudku. Děkuji moc za návštěvu a názor na moji tvorbu. Cením si toho.
ach...po západu slunce
a střepy duše se zařezávají do mých paží....
t¨****
m.
alternative4: tvá návštěva potěšila iposouzení mého dílka,díky za T!
vesuvanka: děkuji za milá slova, navštívení a T
Na Bráně přikovaný čas (nádherné staré hodiny- fungující)
dobrou noc a zítra zas
nashledanou
dobrý je to. jen trošku mělký. ještě bych to zhutněl a přizvučil.... ech... nějak kecám. nech to jak máš. dobrý je to.
_Rebelka11
25. 11. 2004
nnn,Rebelka11,guy: děkuji za navštívení a T, ,jsem ráda, že se vám moje dílka líbí, moc mne to těší.
Craerassy: díky za navštívení a ocenění všech mých básní, moc si to považuji.
nnn:to mi vůbec nevadí, děkování patřilo všem dohromady, není to přece jen o tipech, jsem ráda za tvoji kritiku a zájem, zase někdy nashledanou.
Ze střech poslední zlato mizí
už nepředstírá, že je ryzí
Dokážeš vtisknout místu, které miluješ, nádhernou atmosféru., veršem namaluješ obraz a ještě mu dodáš zvukovou kulisu " v průchodu kroky dutě znějí"
TIP