Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJiná sdělení - II.
26. 11. 2004
9
0
3951
Autor
way_to
V kalných očích starého opilce
Odráží se nápis YOUNG & HOT
Svítivě zelené neony
Nevzdávají vábení
Padlých v bitvě všedního dne
Matkan_Lopussa
25. 06. 2005
mi to připomělo jak mě jednou (a dalším asi 6lidem) ujel bus do Nera (každej den přijíždí poslední metro na holešárnu 23:49 a každej den poslední bus odjíždí 23:00 ale né všici řidiči žekaj na vždycky dobíhající opozdilce .))
No bylo to nakonec za 500 taxikem z reklamního plakátku :))
jejda... tak to mě naštěstí ještě nikdy nepotkalo. mě se spíš stává, že když nás vyhodí okolo třetí z našeho oblíbeného baru, tak si zvlášť v zimních měsících, velmi rychle uvědomíme, že vlastně vůbec, ale vůbec nemáme kde spát. nakonec se místo vždycky najde - od ranních tramvají po McDonald's... :-)
v centru vím jenom o jednom - v Balbínově je jeden. ale platí se 200 Kč za vstup, víš a to většinou dohromady nedáme.
Zlý_wětry_vod_řeky
08. 12. 2004
johanne: docela s tebou souhlasím. jenže, viš, ten okamžik, kdy jsem to viděl, byl tak kouzelnej, že jsem se musel svěřit... :-)
tahle tematika se mi už trochu příčí - je toho moc a všechny jsou víceméně stejný :/
Padlých v bitvě všedního dne
já tě zabiju!! :)
(to jsou jako koně, aha....- fanynk)
líbí, ale ne až na tip...promiň..
sid + ponetka + elyn + can: ďýk
friday: promíň zuziell, ale to jsem nestich.
friday: promíň zuziell, ale to jsem nestich.