Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOči
23. 10. 2000
11
0
4518
Autor
Bambulka
Zas další den myslím na Tebe
na Tvé oči...
se slepým pohledem na nebe
snům postaveno na roveň
v těch očích Ti vychází
Slunce i Měsíc zároveň.
cosmosphereX
11. 04. 2002
Albi... dík, na čas nehleď...
ano, já vím... nějak mě opustila múza...:o(
Sice dost pozdě, ale o to upřímněji: Ťap
Bambí, už dlouho se od Tebe neobjevilo nic dalšího (když nepočítám kritiky).
jůů Bambí..taky se vidíš v odraze autobusu..já občas jo..a taky někdy prostě zapomenu oči na skle...:)
...znám, evokuješ vzpomínky, potvůrko... :-)) dotýká se..., trefnými rýmy navíc
Miroslawek
31. 10. 2000
Bambulka: no já to neunesl, protože mě to napsal nejmíň třikrát :-))))
ale že jsi to ty Bambule, pošlu Prokletíkovi jednoho smířlivýho paroháče ]O
Hm, hm, hm... musel jsem to číst třikrát než mi mé dlouhé vedení dovolilo si tu báseň užít...
Líbí...
Melrí, ale já chci číst všechno co tu je na Písmáčkovi a když se mi mil. poesie na něm nelíbí, tak to napíšu ... a chci to říct i Bambince, i ksyž si jí vážím ...
m.
Prokletí: vážím si toho, žes mi to řekl... ale nic s tím dělat nemůžu, píšu to, co mě napadne.
Merlííí: ale no táák, on to taky myslel dobře...:-)
Hele, Bambulko, když po cestě na kolej píšeš, kam přitom koukáš, Abys náhodou nešlápla...
Hezká myšlenka s tím Sluncem a Měsícem, ale na TIPík to není. Slovem "roveň" si nejsem jistý.
Love is blindness. I don't wanna see...
I'm not the only one staring at the Sun...
To bych řek, že dobrý. Tak i Bambulka umí pěkně zadrnkat na zajímavou poetickou strunu. Básnička je příjemné překvapení. A jsem si jist, že nikoli poslední..
Slunce měsíc..... to je síla, řekl bych jako příliv !!!!
Jsem dnes k večeru znaven a nic se mi nelíbilo, tak dávám TýAjPí