Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMASALA
03. 12. 2004
5
3
15635
Autor
Slůůůníčko
Máte rádi dátá čaj masala/u?
Říkáte jí masala, masála, másala, dátá masala, dáta masala, dátá čaj, dátá, dáta či snad ještě nějak jinak?
Vaříte si ji nebo na ni chodíte do čajovny?
Kupujete nebo si mícháte koření?
A držíte se receptu?
Jaké používáte mléko (polotučné, sušené, sojové...)?
Sladíte? Pokud ano, čím?
Jaké používáte sítko (bambusové, nerezové, umělohmotné, plátno, zuby...)?
Z čeho pijete (porcelánové šálky, keramická konvička & mističky, oblíbený půllitrový hrnek s nápisem „Čau, kotě!“...)?
Nějaké další připomínky?
Nějaké další otázky?
3 názory
Něžný_debil
18. 11. 2008Něžný_debil
18. 11. 2008Anatol_Irhem
08. 01. 2006VypsanaFixa
02. 02. 2005
masala je celkem v našem čajovém bratrstvu oblíbená..... říkáme jí normálně massala, ale dáváme si ji jen v čajovnách->doma nepřipravujeme....***TIP:-))))
V téhle diskusi se mi nejvíc líbil slovní duel Slůůůníčko versus Papouch. Odrovnalo mě to. Zvlášť Papouchovy nemístňoviny viz třeba másala s rumem bez másaly a Slůůůníčkovo poslání Papoucha do ..jiného diskusního fóra.
:o) Skvělý!
Jinak mi másala taky chutná. A čaj. Tak já jdu.
Slůůůníčko
07. 12. 2004
Mám tenhle čajík rád. Sice si ho občas udělám i doma, ale čajovna je čajovna. Koření si kupuji, receptu se trochu držím, používám jinak obyčejný černý čaj. Doma nalévám do toho co je poruce. Sladím medem, pokud je, jinak cukrem, nesladké to pít nemůžu :-). V čajovně jenom medem.
Tento čaj mám rád především proto, že dokáže opravdu zahřát :-)
Erin: Jenže ať ten čaj je jakkoliv dobrý, tak v tom mléce se to ztratí, proto tam dávám obyč. černý čaj.
Čaje rozděluju podle toho komu ho nabízím. Výborně okecaný špatný čaj, může být mnohem lepší, než jakkoliv speciální, drahý čaj se supr kvalitou :-)
Slůůůníčko
05. 12. 2004Slůůůníčko
04. 12. 2004Slůůůníčko
04. 12. 2004Slůůůníčko
04. 12. 2004Slůůůníčko
04. 12. 2004Navždy_Tvůj
04. 12. 2004
já nejraději masalu s rumem bez masaly
mléko nepoužívám .. mléko jsem měl naposled před 46ti lety a dodnes je mi z něj blbě
:)
Slůůůníčko
03. 12. 2004Slůůůníčko
03. 12. 2004Slůůůníčko
03. 12. 2004
A vůbec nejraději mám pořádnej velkej kus dokonale propečenýho
masa la lala tralala bžum :-))
Slůůůníčko
03. 12. 2004Nicollette
03. 12. 2004
Slůňě vůni nasálo
masalou se zmlsalo
.... nojo, dyťuš mlčim, já už budu hodnej :-)
(já mám rád kombuchu)
O tom nápoji (říkat tomu čaj se mi opravdu zdá trochu nekorektní vůči čaji) jsem nikdy neslyšel, ale může to být zajímavý dryák. Já radši čaj pravý, zelený či ještě lépe černý. Garam masalu si zato přidávám do rajské :-)
Slůůůníčko
03. 12. 2004Slůůůníčko
03. 12. 2004mrtvá_terka
03. 12. 2004
ja si ho dam jenom kdyz navstivim nekoho z Indie,
kazdy to dela trochu jinak, nekdo kupuje smes koreni, nekdo si to mich sam, vsichni sladi to cukrem.....a desne se divi, ze ja kricim, ze chci bez cukru....Ja ho teda zase moc nemusim, ale je fakt, ze mi chutna vic jak horka cokolada, ktera je takova silna, husta......kdezto tento caj je takovej vonavej a lehkej....Me uplne nejvic chutnaji caje....co sem si sama nasbirala...nebo moje maminka.....a kdyz v ty sklenici vidite ty listy.....a zalejete je horkou vodou....a divate se jak se voda pomalu zbarvuje....:-)