Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAll inclusive
11. 12. 2004
22
2
6747
Autor
Pacer
Lesk opuštěných bazénů
trošinku světla skýtá
třpyt kapek na sklenkách
a v lahvi nedopitá
chuť léta
chuť slunce
s barvou tvojich rtů
Mám pokoj s balkonem
a zdarma ty lahve vína
měl bych být spokojen
však skutečnost je jiná
půlměsíc naležato
si na mne oknem zív
Nejsi tu
Tak jaké
all inclusive
2 názory
hele, co to bylo se Sinajem. To mě zajímá, pro judaismus mám trochu sklon, takže ta Jezabel, co je odlíkávala od Boha se u mě moc nehodí:) A taky moje Isabell byla svatá Alžběta Portugalská;)
KarolinaUS
13. 12. 2004
Pane F. ..díky za návštěvu, píšu stylisticky špatně, gramaticky špatně..a rád.. Prostě všechno špatně :))
A nejhorší ze všeho je, že lepší už to nebude :)
Ještě jeden dík:)
Není zač;) Nimis toho vždycky moc nakecá, za ty roky, co s ní sedím v lavici, to moc dobře znám:) Pošlu ji avi, aby nemohla říct, že ji drbu za zády (nebo na zádech:))
Vaud, chvíli jsem se těšil, že mne tímto zve nějaká sličná barmanka.. ale on in felčar či čaroděj občas není k zahození:))
Sandro, kdyby kverulovala, tak, že si sednu k tobě do lavice já..a že neskončíme u drbání :)) Tedy na zádech :))
Flam: Díky, zlato, žes mi poslala avi.
Pacer: ale mně se to přece taky moc líbí, ale tvojich mi ten dojem prostě kazí.
Verunko, viz to, co jsem psal Fouckaultovi..eště ke všemu to dělám skválně :))
Pacer: Tak to pak jo, aspoň nějaký zpestření :)
Flam: Richiee, nebo jak se to píše, by měl radost :))
:))
A přečetl jsem si kuskus..akorát nevím, jestli jsi to někdy jedla..teda jestli víš, že je to jídlo:))
Název je vysvětlenej okrajově někde v kritikách...Jj, to si klidně čti :)
Moc hezká. Akorát ten název mi něco říká: báseň s tímhle názvem jsem tady hodila 7.12. Je to náhoda nebo inspirace? Jestli náhoda, tak mě z toho až mrazí:-)
Je to náhoda - netušil jsem, že tu bude dílko téhož názvu - páč jsem tou dobou all inclusive užíval :))
Kdo tě šmíruje,ty paranoiku?!Já vím,že trpíš utkvělou představou,že na tebe všichni čumí a pozorujou tě, ale já se sem vrátila,protože se mi to dílo moc líbí a chtěla jsem si ho přečíst znova:)))