Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeště jedenkrát
17. 12. 2004
13
0
5435
Autor
Pacer
Snad, ještě než..
Se ještě jednou zastavíš
znovu rty mi vezmeš dech
ještě krátce, jedenkrát
ohlédneš se na schodech
A kousek úsměvu
pohne celou ulicí
a vrabci na střechách
zmlknou, nevěřící
Co vše se může stát
když se ještě jedenkrát
Ohlédneš
a usměješ
Lotosový květe, já fakt sleduju, kdo z pravidelných a oblíbených návštěvníků čte a něco řekne, nebo něco úsměvu utrousí :)) Pěkný den! :))
Andřich_Nepojal
17. 12. 2004
No já na takové ty laskominy moc nejsem, teda nějak netrpím na lásku a podobné věci v poezii, snad proto, že je toho tolik.....teda poezie je tu vlastně asi díky pocitům jako je láska....přesto ale čeho je moc, toho je příliš....takže....
no ale...když se naposledy usmál a zamával z autobusu, tak se ulice pohnula a ptáci zmlkli :o))
tip
Jirko,Jirko...mě se nezbavíš,i kdybys chtěl,protože každá návštěva tady u tebe je velmi příjemná:)*
Romi, tak to jsem rád..že navzdory nechuti ptáček drápkem uvízl..ba i pípl :))
Sandro, taky nevidím žádný důvod, proč bych se měl zbavovat milé příznivkyně:)) Díky:)
Viis..jojo, sám vím o jednom místě, se kterým jsem se nevyrovnal..ty jich možná vidíš víc. Dík za vizitu:))
ani nepípl, nestihl to...:o))
jsem si to přečetla znovu a líbí ještě víc...
Zase velmi dobré dílko. Autor čekal diskuzi ke včerejšku - nedočkal se - a tak publikoval. Dobře mu tak !
((|:~»))
............ Pacer:
Původně to měl bejt eXtrovní smajlík, ale přijímám tvůj návrh. Ten kryptogram může bejt Unge ležící, spící. Ale stejně by to mohl být i Jára Cimrman v téže poloze... :-)))
Valaraukar
15. 12. 2004
Dík za komentář, martine
Jen mne překvapuje, že ačkoli tě vidím poprvé, ty vidíš dva dny do budoucna:))
Ale ty teď pracuješ? tak to tě lituji...:-) ale čas na Písmáka si koukám najdeš co..:-) To je mooc dobře
Rozděluji to velmi spravedlivě:))
Divide et impero!!
Tedy, aspoň sám sobě:))