Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sefor you III.
25. 12. 2004
9
3
9085
Autor
sk8ergirl
znáš ten pocit
kdy se nic nedaří...
pořád můžeš
sbírat střepy
prý přinášej štěstí
...asi mám divný talíře
3 názory
NightStalker
01. 02. 2011
:D tak to je milé...teda jako to dílko, důvody k jeho psaní už asi ne :)))*
záleží na tom, kolik je času a jak jsem na tom já:-) někdy lousknu a nemám slov,nebo času, tak jen ocením..... a někdy i komentuji:-)
Sainte_Berenique
26. 12. 2004
jak jsem pověděl ( ne-e ) .. + ještě víc, ale - necháme to raděj ve zprávách ..
ale už to neni ono... třísknout s talířem hezky o zem
A on je to jen ten pocit. Jednou jsi dole, jednou nahoře. Musí se to střídat.
dismorphia
25. 12. 2004pozorovatel
25. 12. 2004
Lukáši!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)))...neprovokuj :-)
pozorovatel
25. 12. 2004
pravda, tys měl opravdu nedokrvenou POUZE ruku :o)...mno, uvidíme .-)
pozorovatel
25. 12. 2004
celkem fajn... co na tom ten Pítr má?:)
ledažeby to používalo poněkud omšelé requizity :)
pozorovatel
25. 12. 2004
alte, třeba až mě naštveš, mohla bych rozbít něco Tobě...tak buď rád za talíře :-)
nemáš divný talíře, ale nevsadila jsi sportku, pak bys pochopila, že je nemusíš nutně rozbít všechny - tip
a2a2a: no zkusím to :-)...+ díky, ale tipík se asi někam zatoulal :o)
a2a2a: to je v klidu...děkuju :-)
alte: jo, občas je to divný...ale ty názvy...prostě maj podle mě jen přiblížit...ale to je debata na jindy a jinam :o)
stejně se vykecáváš na pokecu, tak co řešíš :-))...btw do rána se tu ale budeš vykecávat sám :-)
no alte já být tebou nebyla tak sebevědomá :-)...máš být chytrej a umět se odkecat sám :-)...já na pokec nevlezu, nechci se tam zakecat, aspoň zatím nee...
ale jestli chceš tak: "Alte okamžitě vypadni odsud, dneska tě tu už nechci vidět"...spokojen :o))?