Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..a náušnice leží na zemi..
20. 01. 2005
12
0
4355
Autor
Gonsales
Seděla u stolu a přemýšlela. Přemýšlela o tom, jak je možné, že si nikdy nevšimla, že mezi skly okna je mrtvý brouk, o jehož jménu neměla potuchy, že tapeta na zdi je zkroucená a ačkoli už byl čtvrtek, kalendář byl nalistován pořád na minulý týden a v pondělí slavil svátek Břetislav (pozastavila se nad tím, i když žádného Břéťu neznala) a na stole se válí ústřižek hnědomodrého (nebo modrohnědého?!) drátku a matka od šroubu a na lampě drží dva magnety, které jí z neznámého důvodu asociovaly dětství a bylo jí zima, i když topení ukazovalo nejvyšší stupeň a chtělo se jí smát, ale neměla důvod a chtělo se jí brečet, možná proto, že i mraky brečely a divila se, že fixa obsahuje vodu a zazvonil telefon a ukazováček jí modral, protože se včera řízla a omdlela v kuchyni a měla chuť kouřit, ale plíce tak bolely, tělo chtělo žít jinak, pomaleji, chtělo zastavit a přemýšlet, kdo nalepil tu samolepku z elektra na cd nebo proč má u postele prázdnou láhev..
promin za przneni jazyka:)citim se trapne ze sem se tady pokousim o neco do ceho vubec nevidim takze budu mluvit uz jenom cesky..i kdyz ani to mi asi nejde nak moc dobre:)..bez ironie..:)
wow...to by som asi len thak nedokazala...dokazala si velmi pekne popisat celu tu chvilu a jej pohlad na to...uplne som sa do toho vzila...pekne!!!
no je mi to celkem jedno ze mi neveris....pise podobnym stylem nebo co?jestli jo tak me docela stve i tesi zaroven..
zero_12345_six
12. 04. 2005
Moc líbí, podobný díla zbožňuju, vždycky se v tom najdu a je to působivý - tip*
ještě dodatek ke kritice k radosti ohledně vět: ..asi tak jako tady by to chtělo:o)
tibbaR_etihW
12. 02. 2005tibbaR_etihW
12. 02. 2005tibbaR_etihW
12. 02. 2005Sobí_Hnusec
05. 02. 2005
Ano, to mi doslo, ale uz je to trochu prehnane... A jak jsem rekl, kazi to plynulost. Osobne bych ti doporucil, abys nepouzivala v povidkach zavorky, dej prednost pomlckam. Ale to je tva volba.
To je lepsi... Co bych ale urcite vyskrkl je ta zavorka "(nebo modrohnedeho?!)" - je to hloupost a kazi to plynulost. Abych mohl rici, ze se sloh nejak velmi zlepsil, muselo by to byt delsi, ale zlepsil...
tou zavorkou sem chtela rict ze ona opravdu premyslela o tom jestli je ten dratek modrohnedej nebo hnedomodrej....jinak diky za tva slova, potesila me;)
Dlouhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa veta :-)
tohle ale hodnotit nedokazu, promin. Vzhledem k malemu poctu vet je to na me moc akcni...
líbí se mi dlouhé věty, protože tak hezky plynou. i když by se tahle dala ještě přičísnout, aby to tak moc nekodrncalo, vybudovává zajímavou atmosféru.za to tip
mam takovej zvyk nic moc uz neucesavat;)proste napisu a u to moc neupravuju.ale dik za precteni a tipa;)
Nevim, jen ta kategorie mi nesedí, tohle neni povídka.
Jináč je to dobrý, celkem. Tak trochu halda. Hm...
no jo kdyz ja tohle je takovy nezaraditelny ale nechtela sem to davat do nezaraditelnych..;)
Literární cvičení.
Napíšeš krátkej text ve kterým se soustředíš na jeden aspekt psaní a ten se snažíš vystihnout co nejlépe. Jako cvičení je to tedy dobrý.
diky. vzbouzis ve me nadeji ze se aspon castecne jeste vyvijim(literarne) ;)
Miluju dlouhé věty, protože až když je člověk rozmotá, pochopí jejich smysl, fakt krásný. Silný a dobrý.