slepí, vezme si na to slepidlo! :o))) *t
já tobě děkuji za osvěžení úterního rána...
aleši, díky za tvůj čas :-)
leGuan je s lePeny (no o leguanovi to bylo jinde, ale to neva...)
Docela dobrý, ale dost se tam opakuje v různých tvarech hlavně slovo "psát" a taky "slepýš". Ale jinak v poho. Tip si ještě zasloužíš! :)
Chela, to je právě ono, bvymačkat ta slova v různých tvarech a pádech. někdy se to povede víc jindy míň.
OK, Acherone! Jo, a co znamená Tvé jméno? Zní to tak řecky nebo egyptsky.
ahoj Chelaton...Acheron byla v starřecké a římské mytollogii podzemní řeka mrtvých, podobně jako třeba Styx. A Acheron se také jmenovala planeta z mého oblíbeného hororou Vetřelec, kde posádka Nostromo natrefila na Aliens. ok?
Jo, takhle! Hmmm... Ty děláš do mytologie? Fajn.
...musím "dělat" do mytologie, abych si vypůjčil nick? Baví mě, jako mraky jiných věcí, ale nijak do ní nedělám.
..tak tu koukám, že stejně jako Tobě stačí pár slůvek na hraní, jinému zas stačí ke vztekání..lidé jsou různé... :o)
..hlavně se nedej odradit..je spousta lidiček, kteří se od Tebe nechají rádi pohladit, protože těch hlubokých myšlenek a skrytých významů maj někdy plný brejle..ať žije Slepýš!!
Tak tohle by byl vypečený diktát! :)
Milí přátelé ZOOúdolí, tohle je - k někoho smutku, k někoho radosti - poslední slovohravá Animálie pro příštích pár dní, protože nebudu "as you see by PC". Animálie číslo 23 v pátek 28. ledna. Pokud v průměru spadne sledovanost a návštěva těchto ZOOhrátek pod 50 kusů, slibuji, že už nebudu více otravovat. Ještě bych poprosil ty, kterým přapadají tyto blbůstky jako opravdu velké a nepotřebné blbůstky, aby spolkli sžíravou kritiku a - pokud mají rádi rýmy, hrátky a hlavně češtinu -, aby se buď potěšili některými drobnostmi, vtípky a miniaturními zábavnostmi - nebo aby Animálie přeskakovali.
Ostatním děkuji za přízeň a těším se na shledanou.
...protože jde jen a jen o zábavu. Někdy absurdní, někdy ujetou, ulítlou, ale o zábavu. Miluji mateřský jazyk a doufám, že je to z mých příspěvků cítit, slyšet a vidět.
Vono to neni tak blbý, ale stejně mě to nebaví... ale promiň, teď ti tu mrvim češtinu, tvou velkou lásku, fakt sorry...
...proč ta ironie fatal? Když mě něco nebaví, tak to přeskakuji, všechno ostatní je ztráta Tvého drahocenného času...
De vo to, že mě zaujala ta tvoje ujetá láska... dílo je vskutku docela fajné, ty hrátky tam sou gut, jen mě zajímá, co seš za člověka, když máš takovou úchylku... a můj čas neni drahocenej, ráda ho plejtvam...
...Vy říkáte, Fatal, úchylky, já opakuji - slovohrátky. Zůstaňme u toho, ano?
Dobře. Proč píšeš o zvířatech?
... protože je nesnáším a chci se jim mstít. Tvoje proč za moje proč - proč si nepřečteš i něco jiného z mého účtu. Poznáš mě líp :--))
Tak mi na něco pošli avi, máš toho tam jak nasráno a všechno číst nebudu...
....to osudový omyl: naser si taky
tleskám, konečně něco inteligentního, poroučím se, pane, s vědomím vašeho ješitného lidství...
bylo mi potěšením. Až příště použijete hrubé jako první, tak se Vám vrátí. Chce to pak jen kapku čisté vody
Hele, já vždycky musim mít poslední slovo, tak říkám "poslední slovo"
Také se pyšním touto úchylkou, Fatalko. Než ti Acheron odpoví, přispěchám svou trošku do mlýna. Čeština je nad jiné pozoruhodný nástroj: Jsouc ostrá jak skalpel, oddělí a vyjádří i odstíny odstínů myšlenek a citů. Interaktivně dokáže tříbit logiku mluvčího. O jejím smyslu pro humor by se daly napsat celé svazky. Někteří velikáni jí věnovali celý život, napřiklad Pavel Eisner. Napsal o ní tyto knihy: Chrám i tvrz, Bohyně čeká, Sonety kněžně, Čeština poklepem i poslechem, Malované děti, Rady Čechům, jak se hravě přiučiti češtině a další. Čeština je však složitá povahou, rozmarná a nezkrotná - nevtěsnáš ji do klece pravidel, vždy bude přečnívat a vystrkovat drápky výjimek. Acheron ještě nenapsal jedinou chybu (pokud jsem vůbec schopna to posoudit, nejsem češtinářka) a to se zde nedá říci o mnoha autorech. Takže mu to jeho tvrzení věřím. Ale tobě také rozumím. Je těžké milovat něco tak složitého, svébytného, živého a zlobivého, jako je čeština - nebo člověk. :-))))))
Ale, hele! než jsem se vymáčkla, vy jste se mi tu pěkně pohádali. A tu mi napadá, že jsem zapomněla pochválit češtinu pro její jadrnost.
"Nenechej zapadnout slunce nad svým hněvem", řekl někdo moudrý, ale už nevím, kdo. Tak se nezlobte na sebe, ani na mne, ano? :-))))))
Drahá Diano... kdybych neměla mateřštinu ráda, tak nepíšu... pod tímhle nickem tu sice zatím nemám jediné dílo, ale to vbrzku napravím. To, že je někdo ochoten vystavovat tuhle, na literárních serverech běžnou, "úchylku" mi příjde směšné... Vypadá to jako dětská hra: "Já to řekl první! Trumfneš mě?"
Poroučím se s obdivem k vaší klidné povaze, dámo...
Fatal: díky, mám radost, že šlo o nedorozumění. Moc jsi mne potěšila. Nezlob se, nemohla jsem z ničeho poznat, že je to jinak, než píšeš. Ráda si tvoje díla přečtu, až tu budou. :-)))
Bohyně lovu... to ta moje nevymáchaná huba :o) Ironie je moje největší láska...což je taky taková česká specialitka. :o)
mě pobavilo.... rovnoprávnost slepýšům! :-)