Křídlo, díky za názor, ono to má ještě trošku jiný rozměr - vem si, že ani Kryl nebo Nohavica někdy prostě nemohou vyeliminovat na pohled banálnější rýmy (v sepětí s těmi nadprůměrnými), ale vždycky rovněž záleží i na tom, jak a proč jsou umístěny. Chci tím říct, že NELZE vytvořit dílko jen a pouze z neotřelých rýmů, když už akcentuješ rytmicky a rýmově vázanou formu, proto mě tvá poznámka trochu rozladila.
...i proto mě mrzelo, že jsi na druhou stranu nekvitoval třeba "těžkooděnce/vodě voděnce", či "mistra Dia/iridia", které nebyly nikdy použity. Ale nechci tě unavovat. měj se hezky.
Jseš děsně ukecaný..koukám...ale ty verše nemají chybu....prostě je žeru...tip
..kecykecykecičky, jen když potřebuji sdělit něco, co neumím ve dvou třech slovech - což je jen můj problémovič, Zu¨zie - polepšííííím sëeeee, slibujuuuu, na houly pupéék
jen povídej..je to rozkošné...a hlavně piš....já taky neumím nic říct málo slovy...:-))))
...jsou tam i další, ale to je jedno. Dík za názor - pokud budeš mít chuť porovnej moje rýmované kousky s jinými zde. Jenabys poznal, co jsou kvalittní pokusy o sevřenou formu. Rád se podívám na tvá dílka.
... a jéje, chtěl jsem se potěšit nějakým tvím skvostem a - nula.
Tak to potom všechno zpět, teď vidím, že jsi povolaný kritik. Jen měj na paměti, že co si sám neuděláš, to nemáš - myslím ty lepší rýmy :-))
Jasně, In - prvek, který jde v Mendělejevově slavném průvodu devětačtyřicátý...
Né, tak je jasný, že seš mnohem lepší rýmař než já nevim kolik přes 90 % všech rýmováků tady, možná seš jeden z deseti nejlepších, možná seš v první trojce, ale právě proto ti řikám, že hlavně teda rým těla-čela se mi prostě nelíbí už tak nějak od pohledu. Třeba ho tam příště nedáš, no, aspoň k něčemu ty kritiky jsou.
Jéje, to je krásné! Těžko říci, která pasáž je nejlepší. Líbí se mi celá báseň - v závěru vrcholí. T*
inlajna si nevšímej, je to ubožáček
Archaické, leč milé...líbí :o))
Vesuvko, je tam iridium - indium by nešlo rytmicky.Dík
...Papouchu, proč se nechám vždycky tak vytočit? nemyslím ani v nejmeším, že je Inlajn ubožáček, ale patří mezi zde přítomné týpky, které se rády zviditelňují poněkud podpásově.
hele, Křídlo, že v tom nic nevidíš je v pořádku, ale poznámkou ohledně rýmů jsi to mírně přehnal, nemyslíš?
ani ne, člověče, rýmy jako těla-čela, balastů-kontrastů, kreslí-neunesli nepovažuju za kvalitní, někomu to možná stačí, ale mně teda ne.
tak tady naprosto bez výhrad
pro mě naprosto perfektní***
pěkné, docela jako ten doktor, bílá jako apendix bez pesaru*
nejsem lekár toš těm termínům nerozumím já.
jinak líbí nejvíc závěr tak od 2. třetiny.))
Zuzie, v tomhle případě apendix ne jako felčarský terminus, ale konec, vývod něčeho - vlastně to je na stejno.
ať žije pesarichterkura!
...architektura, kruci! nemám se pouštět do slov, která nezvládnu :-)
markéto, nestyď se, klidně mi to řekni - to unesu :-))
ale jo, jen eště přihoď k Cháronovi, Styxu, Diovi...Helenu Voindráčkovou,
GOTTA kÁRLA.... TŘEBA I mOUNTFIELD...TODLE JE ALE SRAČKA!!!!
...divím se, že se pořád se mnou zahazuješ, mudrlante. proč marníš čas, když můj nick dobře znáš? Proč pořád provokuješ? Spokojen? To jsem rád.
Nic v tom nevidim, teda kromě špatných rýmů.
já ji teda vidím jako dost dobrou ... *
stříbrný včera
a zítra z india....
líbí se mi.... TIP