Fakt dobrý- připomíná mi to Nohavicu.
smutně krásně výborné...velice mě to oslovilo...zanechalo to i menší následky na duši i mozku...přemýšlím...a poslední sloka to ještě více podtrhuje...díky ti...tip...
dnes a tady
Milá jazyková poradno Acherone,
tak mě napadlo... když se muž mužem sbratří, žena se ženou se sesestří? A muž se ženou se sezourozenčí? Můžu se s někým sdvojčatit? Nebo strojčatit se nějakými dvojčaty? Nebo s někým starším smamit nebo statit?
S pozdravem Slůňo
Nic, dík za zastávku - ale rytmus na inkriminovaném místě je v pořádku : už je skoro všechny znáš/no a zbytek prochlastáš" - oboje pěkně sedmislabičné :-))
musim bejt asi děsně nerytmickej člověk :-) nemohu za to, promiň :-)
z tvé odpovědi jsem ale nepoznal, jestlis to už správně rytmicky zaregistrovala - sedí do takhle po všech stránkách, věř nevěř :-)
už-je-sko-ro-vše-chny-znáš / no-a-zby-tek-pro-chlas-táš...stprocentně v pořádku, Nicolette
Ta se Ti moc povedla, je velice melodická, poslední sloka vyvolává zajímavý a melancholický obraz ztrácející se širé Rusi... TIP
hm, krutá a něžná - vražedná kombinace--------------- pro Rusy slabost(já-navíc), jen čtu...dík.
tip.
Tip jak vyšitej křížkovým stehem...:o)))
No nádhera....nemám dostatek superlativ....Tip
Zuzankoooo! nebuď na mě až tak hodná
Já chci....a prý i jsem....říkají to o mě.....
no, šla jsem ti natrhnout prdel
ale když ono je to fakt fajn.
:-))
Rowie, víš, že jsem čekal tvoji reakci - ale ruku na srdce, ty obraty, o které jsem se ti otřel - proč taková pseudopoetická křeč? Díky že se nezlobíš :--))
Já nevím, ono je to čerstvé, takže nejsem schopna hodnotit, nemám ten odstup. Třeba na to přijdu. Hlavně, to není křeč - anebo jsem já křeč, protože takový výhřez - tím stylem, že se nadechneš a jedeš - a nemažeš a neopravuješ, tak jsem třeba zosobněním pseudopoetiky a křeče, co s tím nadělám, ach jo.
A ruské reálie mě vždycky spolehlivě dostanou. Janku.
:-))
Já to tak dělám pokaždé, když nevím, jak moc vážně brát kritiku nějakého člověka, tak si jdu okouknout, co tropí on. A když je to blábol, tak si odfouknu, že to nemusím brát vážně, ale většinou stejně k těm blábolům nic nenapíšu, protože protože. Protože mi "hoši z rychlých šípů" to neděláme. :-))
Ó bóže, hrubice, MY hoši z rychlých šípů jsem měla napsat.
Auuuuuuu.
Row, to je strašně zajímavé téma, snad to zfouknu krátce - proboha, já přece taky vím, co je to z nitra vytrysklá poezie, ale možná proto -že jsem chlap, uznáš-li tuhle odbočku - chci vždycky vybalancovat scé dílko tak, aby bylo jakoby niterné, upřímné a horoucí, ale tak nějak pořád vidím i toho čtenáře. A baví mě ten balanc.
Existuje rozdíl mezi výpovědí od boku a propracovanější. Ta první je samozřejmě upřímnější, ale to si tak jedině můžeš plácat na rameno sama, jak jsi to vybafla z čisté vody a srdečně a - ta druhá je samozřejmě vykalkulovanější, formálnější, ale o nic méně alibistická.
Iggy, dík za to slůvko "literárně", na tom si zakládám, doufám, že to nezní moc neskromně :-)
mas uzasny rytmus, clovece...*
no jo, my talenti nemusíme zase tak moc kór balancovat, ono je to nejlíp vybalancované, když jedu podle tepu své krve
checht, chichi (tomu talentu se směju). :-)
I taky díky za zastávku přes lávku, Row
vykradený krámy
trčí pod hvězdami
už je skoro všechny znáš
z mizernýho platu
uplatíš se státu
no
a
zbytek
prochlastáš
- už je skroo všechny znáš -
teda já nevim, ale to mi tam děsně ruší rytmus, jinak skvělý!!! Nikdy mě nenapadlo takhle na voko rýmovat :-)))) Je to ba dokonce hodně hodně dobrý, zavolam kolegyni redaktorku :-)
* * * ! ! !
Mne také vždycky dostanou ruské reálie:-))) Báseň musím ohodnotit jako nápaditou, melodickou, svým způsobem dojemnou - a velmi poetickou. Následujícísloka skvěle vyjadřuje bezvýchodnost a bezmocnost:
Někdo zaťal skoby
do jakési doby
nikdo neví do které
vlci zuby cení
a tam kde nic není
ani smrtka nebere
T*******