Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAcheron Outro
13. 04. 2005
2
0
2168
Autor
Acheron
Mlčím
mlčíš
mlčíme
nic-
ne-
dě-
lá-
ním
zvlčíme
Jdu do rizika
byť
se
mnou
vášeň
smýká
A někdo stříká
jako bejk
slovtvorbou neprožitou
Acheron říká:
"Dám si brejk
na dobu neurčitou..."
.........................................................................
..už delší dobu taky "mlčím"..proto díky, že sis na mne vzpomněl.. :o)
..a díky, žes tu byl..ať už mi Tvoje verše braly dech buď smíchy, nebo úžasem.. ;o)
co mi to tady mrdkuješ, ušatej? heknul mě někdo, a já vim kdo, už podruhý, a o alibismu a srabáctví mě nebude poučovat někdo, kdo se bojí neškodnýho šulínka, kterej ho voškubal a vůbec z něj udělal ještě většího ušouna...
Acheron call
už volá
z dávna mat ne mě
matní staře mře moře
plyne mi břehy tvoje
nepoznaně trosky zdí
strměly nad mořem v polosvitě
tmě milosrdně vlny hebce jaté
šumem písku odevzdané
heslovitě stránky odečtěte mě
i z této říše staré
Ať se ti daří, Ty, který jdeš do rizika.
Zaprděnče - skromný dotaz: Co kdybys nechal v klídku a pokoji odejít z těchto stránek toho, který tento poslední příspěvek pojal jako rozlučku s těmi, s nimiž byl více či méně blízko? Toho, který nestojí o nijak hlubokou kritiku, ke svému inspiračnímu zdroji se vždy nepokrytě hlásil a několikrát napsal, že nějaké tipy nebvo výběry bere s rezervou? Ale to samozřejmě nevíš, protože jsi nebyl mým čtenářem, tak prosím aspoň takhle pitomě nemudruj.
Díky za pochopení :-)
To sem nebyl já, mě se někdo heknul do vysílání, fakt!!! Už podruhý se mi to stalo - a zase někoho nasrali jako tenkrát už ani nevim koho...
očekáváš tip od každýho, kohos jmenoval, jesli se nepletu, hlavně jim nezapomeň nacpat avi do hlav
bože, tohle vlezdoprdelství. :(
ps. Kryl tě vidí!
Slůůůníčko
13. 04. 2005
Bílým šátkem mává kdo se loučí....................................vrať se brzy...a šetři se...a slabším pomáhej :o)
V co se přerodíš Acheronku...ještě jsi mi nedoradil...ale dík...a měj se pěkně v sladkém nicnedělání.....:-))))
Každý si po čase udělá pauzu, ne každý se pak vrátí... Ty by ses vrátit měl! Většina tvých básní mne rozveselila, některými jsem byla nadšena, ale všechny krásně plynuly a zněly... Tak dík a zase někdy v lepších časech nashledanou.:-)))
Moc ráda jsem četla Tvé básně, díky za ně... teď mi tu budou chybět.... Věřím, že se časem vrátíš. Měj se krásně :-)))