Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesex za dvě stě
Autor
cekanka_ucekana
Když jsem dorazila domu, bylo mi smutno, hodně smutno. Zavolala jsem příteli…no, příteli…řekněme známýmu…no, to zní taky blbě, ale je pravda, že se známe. Zavolala jsem mu a domluvili jsme si procházku v lese s jasným záměrem. Jako na potvoru, těch lidí, který měli stejnej záměr bylo včera večer hodně a tak bylo v lese nacvakáno. Takže se konala i ta zástěrková procházka, protože jsme se museli prodrat do končin bez lidí. Bylo to moc příjemný setkání, konečně, jako vždycky s timhle šikovným andílkem. Leželi jsme pod stromama, vidět bylo jako ve dne, tak svítil měsíc, boty jsme měli poházený okolo, klíče visely na větvi a my byly v pohodě, uvolněný a spokojený.
No a pak jsem se vrátila domu a vrátilo se i to smutno. Chtěla jsem mít tu pohodu doma a ne se za ní muset plížit do lesa, chtěla jsem, abych nemusela volat známý, když je to smutno, chtěla jsem, abych měla někoho takovýho doma a furt stejnýho.Dávali Sex ve městě a já přemejšlela o tom, že bych měla tohle téma taky trošku probrat. Tuhle mi jeden mladý muž vysvětloval, že sex bez lásky je normální věc a že skupinový sex je normální věc a že jejich skupina lidí spolu všichni spí, dohromady i zvlášť a řikal tomu NOVÁ DOBA. Bylo mi z toho zle, ač skutečně nejsem puritánka. Je zajímavý, že neznám nikoho, kdo by někomu záviděl promiskuitu, ale ty stálý partnery, ty si závidíme. No a tak nemám z tý nový doby strach, myslim, že vždycky budeme toužit po lásce a po těch kamnech, co znamenaj domov. Budeme se vdávat a ženit a budeme to děsně prožívat. Budeme si pořizovat děti a budeme to prožívat ještě víc. Nemám strach o tuhle dobu. Mám strach, že já už mám vybráno.