Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se5:15
21. 04. 2005
24
1
4587
Autor
Pacer
Odešel jsem těsně před svítáním
a lhal bych, že té vzpomínce se bráním..
Tuším, že právě teď se probouzíš
se zbytkem milování na očích
tuším, že dáváš si sprchu a doušek kávy
a poočku sleduješ TV zprávy
jestli napoví ti (bláhová), kde teď jsem
Zrovna teď slečna v sexy triku
dává k dobru pár meteo triků
ale i bez ní vím, že mám vyhráno..
znám totiž tlak, co působil na tvé tělo
(přepočtený na hladinu moře)
dnes v 5:15 ráno
1 názor
Marcela.K.
22. 02. 2010lady1kazoo
30. 05. 2005
Noe: díky, jsem rád, že tě rozveselila
Marbulínek: těší mne, že jsem vybudil vzpomínky:))
Hrochoušku: :)) nezávidět..užívat!!
mishka: dík za návštěvu a tip..to i všem ostatním
A hezký den i weekend!!
"Stav vody na českých řekách dnes v 7 hodin ráno".... a rosný bod.... nejednou jsem si vzpomněla na toto hlášení (hlavně v roce 2002)... báseň je pěkná, obzvláště poslední sloka..... TIP
hezký*
Zrovna včera mi jeden kolega vyprávěl, že během jeho stáže bylo "zataženo nízkou inverzní oblačností s občasnými přízemními mrazíky". Když jsem mu namítal, že u nás tomu odborně říkáme "fucking weather", tak se vůbec nesmál... Zřejmě mu chybí ty rosný body v rádiu...
tož dobré...lehce napsané...milé...výstižné...
kdysi sis stěžoval, že tě nikdy nepochválím...takže chválím o 107...:o)
Zbora:)) stačí
Vesuvanka: dík, musím jen upřesnit "stav vody na českých tocích"..:)) vasrštand bémiše fluse:))) to se mi moc líbilo:)
guy samozřejmě vychází se známé statistiky o činnostech "poté" - nekomentuji a nerozvádím
A vůbec, všem dík a pěkný den:))
kouzelná_květinka
21. 04. 2005
díky za připomínku, já jsem si uvědomila jsem tu chybičku až po odkliknutí.... rozhodně ty zprávy by byly pro mě zajímavější než různé stále se opakující reklamy :-)))
bez prologu super...prolog brzda zbyteč., a to vstávání tvý...no, brr....myslim, jinakc fakt akorát.
tip.
A víže já si podle toho hlášení v 8:15 na Hvězdě fakt maloval synoptický mapy a dělal svý vlastní předpovědi?
Páč veškerý předpovědi byly (a jsou) dělaný pro prahu. To, že za Vysočinou bejvá jinak - na to se kašlalo.
My dycky čučeli na Vídeň, tamější počasí na Brno sedělo :-)
Ale to jen tak mimo...
Díky i ostatním za potěšení z vašich návštěv
Papí, heč, já taky..a foukal jsem éter na zrcátko a odčítal heliometr..a tak si předpovědi taky dělám sám:))
jasný jo, ale papí....mám chuť, když to čtu, převrhnout kolíbku a propíchnout mamí propiskou, Pací!!!!
:)) dneska mne svou jemnou tolerancí jazykozpitce bavíš:))
Asi je to tím, že konečně jdu z práce domů
to jistě....pokud ale" jazykozpytce"...z jazykozpitce už sem venku, díkybohu....
Můj bratr se od dětství zajímá o meteorologii - odebíral denní Přehledy počasí se synoptickými mapami, které mě také zajímaly .... s Milešovkou jsem se seznámila poprvé díky Přehledům....
Marbulinek
21. 04. 2005hrochoušek
21. 04. 2005
Radko:)) že bych byl terorista?? Dík:))
Printy :))
NoName: ano, správně je to volný text na jisté BeeGees :)) Dík
trošku potutelně jsem se těšil, že k tomu najdeš i výstižný obrázek..ale definice více než vědecká to nahrazuje:)))