koukám, že mimóza je dnešníím tématem č.one:o)
t.
Na povrch prosakující demence hltanem ze žaludku zkaženého laciný vínem a špatným vkusem.
tady jsem trochu mimoň, ale zaujalo mě a je to podstatný postřeh, že nikdo nesmí zmerčit prosaky na kost * ... a vyslovilas taky další starou dobrou mužskou zásadu - že správnej chlap nemá
rád, když mu druzí vidí do žaludku - no, dnes je to něco pro chlapce ... zdá se, :-)), vtipné, originální, ale nic z toho neoslovilo
můj ženský jemnocit ... zdravím přátelsky
:o)))) jseš parádní schizoidní fantasta a mně se to děsně moc líbí .o) žeru to***
..zašpuntuje a vrhne. Ale co pak udělá s tou lahví? :)
začátek se mi jednoduše líbil
dohromady mi nic nedocvaklo. utěšuju se kategorií.
kat:potom se čeká a čumákuje, co z toho vyleze, my sme svý napsali:-)
*
kategorií se raději moc neutěšuj, já píšu všechno "jen tak" pro nic za nic.
já to věděl! jsem ztracen...
potřebuješ prostě příčiny a důsledky, na to my ti nehrajeme, máme svojí divnou logiku - jsme ztraceni každý ve svém světě
:-)
kid: příště si to napíšu po těle a začnu se tady procházet tím virtuálem, to budeš čumět! a pak se nejspíš zastydim a napíšu lyrickou strofu prostu sprostých slov, se neví co bude, ale nic moc perspektivního asi ne:-)
Jsi... no nenecháš čtenáře v klidu!
***! :)
Líbí.
Nenucený, dobře napsaný. Muj vkus. Zajímavý postavy, zajímavá situace. Pochvala.
StvN: on mě chválí, proboha! - esemeskářskej kamarádšoft, to je to:-)
Jsem taky jenom člověk podléhající emocím. A ty ses trefila do tý správný struny.
Jsem to jako vždy eroklíčoval a je mi mdlo :o)
hé.musím říct, že mi to zvedlo náladu a zahrálo do prázdna.bylo to hezké setkání.dík.*
todle vod tebe asi nejvíc....ale jen mě derou ty malý dvě větičky na konci..proč, proboha?????
Nestačí jeden konec? Nebo K. bez do-konce?
Tip, loupáček ano, konečně něco....trochu pohádkový, trochu syrák, troichu filmový, a pocity super, a mám rád "filmový" věci....
inl: to je vysvětlivka, s tou hvězdičkou, to měl bejt takovej odkaz k formální přiblblosti mojí i tohohle světa, vlastně už jakoby k textu samotnýmu nepatří.
TAK KDYŽ, KURVA, NEPATŘÍ, TAK CO TAM DĚLÁ? VZTEKÁM SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
patří, ale není pointou, asi tak...když vidíš v textu hvězdičku, automaticky se k tomu odkazu koukneš dolu na stránku během čtení - zpřesňuje pojem, podává jeho širší souvislosti nebo prostě nějaký další info a buď si to přečteš nebo ne, vždyť to znáš sám, když čteš nějakou naučnou knížku ne? TAK TO TAM KURVA DĚLÁ:-)
*
jo.. ten vtípek s hvězdičkou je fajn..
:)
já se "automaticky" nedívám...neumim to.
Budiž vám přáno.
inl: nám akademickejm hajzlům:-)tak promiň...a dík...
si dělejte, co chcete--------------já mám Ferdíka.
hele, teďka seš lepší, než celá tahle moje sračka, fakt:-)
*
se nedělej, dyk víš, že na tebe trpim:-)
sakra - hlavně aby mi ty prosaky neprorvaly monitor ... měl bych si pod něj dát pro sichr lavór ... :-)*