Jo tak tohle je hezké jako celek. Mě se moc líbí, že ta tučná část rozbije rytmiku celku. Výborně a tip.
no ne, tady se nekdo pustil do moji tvorby..super truper, diky ti a prostrestrednictvim me ti dekuji i nyni vzpomnena do te doby jiz zapomnena pomnenka..
Postupně si projdu Tvé básně. Na povídky mám tupou hlavu. Pomněnková je modrá a modrá je dobrá.
u tech nejstarsich necekej nic extra, ale diky moc..
Kdybys četl moje prvotiny, tak to bylo stejně špatné. Každý jednou začíná. Moc dobře si pamatuji, jak drfaust v hospůdce vždy říkal, že ty sračky (to jako ty moje díla) se nedají číst. Promiň za ten vulgarismus.
Tučná část je o třídu lepší než zbytek... ;o)
Číst a psát jsme se naučili v první třídě a brát si vzor a přejímat z něj není moudré,každý jsme za sebe a ne za někoho.Můj osobní názor-máš co říci a i když každého neoslníš bude pár lidiček,které ano.Pokračuj je to fajn!
wow, diky za podporu .. (mozna - az po zkouskach - si stejne asi neco prectu..) ..diky...
i tobe sekuju, jsem rad, ze se Vám líbí..
Ty máš kluku jeden problém.
Máš, co říct, ale neumíš to tak, abys oslnil. Budu tě číst dál a budu čekat, až se naučíš psát.
Jedině číst a psát a číst a psát, brát si příklad, brát vzory, přejímat, míchat, měnit, brát za své, plivat po svém, vařit, něco stvoř, nejdřív bordel, pak syntetizuj něco svýho, ale asi nejvíc to chce číst a psát. Nevzdávat se.
je to trochu krutý...., ale dost dobře psaný.......přikládám tip
Taky se mi líbí dost - hlavně ta tučná část, opravdu povedená svou hloubkou i vyjádřením*
marcus - diky, diky....v cem vidis tu krutost?
candy - taktéz diky, diky (nevim, co napsat dál - jsem rád, ze se líbí)......(:-nekdy vzpomni na pomnenku:-)
Nice :) taky se mi líbí hlavně ta tučná část, ale celý je to krásný :) Tipík*
Dostalo mě to. Fakt a totálně...
Krásný.
t*
mockrát ti dekuju, dekuju (ani jsem necekal takovou reakci) - o to vic me to tesi....
mně líbí moc, fakty, ale nejvíc ta "tučně" část sama vo sobě, ta má teda grády.....kolem ok, ale jako by ten prostředek vobaloval nějakej fáč...líp, pro mě to sou básničky dvě.....ať čtu, jak čtu.....
i tobě mockrát dekuju...jsem rád, ze se libi....
a už dost!!!o)))))))))))))))))))))!!!!
sedni!
muj Ferda má 80 cm v kohoutku, bacha...už bere stopu..těš se na jeho klektáky, řezáky a pod.!!!!!!!!
tomu se jen smeju - mam tu vrazedne vyhlizejici Agatu/potkanici .. rychla a neuprosna jak smrt (kterou za sebou bez jedineho mrknuti oka zanecháva)