Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se* * *
Výběr:
13. 05. 2005
11
0
6101
Autor
KayTee
Noc je dlouhá nekonečná pouť
Kdy slunce prohrává boj s tmou
A pláče do polštáře
Někdy i já bloudím takhle sama
A těžko se mi ráno vstává
Jsem slabá a bez kuráže
Pak vítr mraky rozfouká
Sluníčko se rozkouká
A všechno se zdá lepší být
No večer se zase setmí
Záře odpluje pryč dveřmi
A mně se opět nechce žít
Smetiprach
10. 09. 2005Zlý_wětry_vod_řeky
30. 08. 2005
No dojeli jsme, až kousek nad Parpignan a pak jsme jeli ještě do Carcason, najeli jsme 4500 km takže jsme projeli veliký kus Francie. A tu bouřku jsme zažili v horách za Carcason u jednoho pěkného jezera, ale teď zrovna nevím jak se jmenovalo.
Nechceš si přečíst moji poslední povídku! Zajímalo by mě, co by si mi k tomu řekla. Tož zatím měj se hezky.
no, no, no to je nějaké smutné, v noci padají krásné hvězdy a je plna ticha toho vnitřního, co rezonuje uvnitř každého, stačí se zaposlouchat.....
Už jsem zase zpátky a přeji hezký den a optimističtější náladu.
no zažil jsem teď jednu ve Francii a byla docela fest a spali jsme ve stanu, tož jsem měl i docela strach, zem nám duněla pod zády, ale než to přišlo seděli jsme před stanem a pozorovali jsme tančení blesků na obloze, to bylo pěkné, později to bylo už trochu horší....
kdes byl ve Francii? Já byla v kempu v Port Grimaud a tam nás dokonce vyplavilo :-))) Ale byla švanda :-)
jo, to se mi taky stává o noční :-)...a ráno když kouknu do cancáku, nestačím se divit :-))...*
to ja by som nezvládla - kým by som napísala niečo do mobilu, myšlienka by bola preč :) si dobrá !
tak Ti držím palce
Není to špatný Kay, ale mám-li být kritický tak:
první sloka celá fajn. Je to ponurý a zajímavý
druhá je už horší. To "sluníčko" mi příjde moc dětinský. Celkové naivní. Trochu mi tam hapruje souzvuk a je to takový kostrbatý.
Doufám, že to moc nebolelo? :)
A těžko se mi ráno vstává
Jsem slabá a bez kuráže
to je i můj případ.... je moc hezká.... TIP
Slza_hvězd
13. 05. 2005
Spolu s Hrbolem: ŽIJ ...ale neřekla bych, že by deprese... jen tak jako... taková nespavost pláče do polštáře
Jinak tedy vítr mraky rozfouká sluníčko se rozkouká je fakt síla. Nebiju, jen koulím očima.
Čokoládová
13. 05. 2005podezdívka
12. 05. 2005
jediný štěstí tady je prolog, kterej upozorňuje na tvrdou ránu .. :-)
přijde mi to jako od třeťáka formou & od osmáka obsahem ( myšleno zš - myšleno základní škola ) + nestál bych o hlubší kritiku, když bych vlastně nevěděl, co jsem napsal .. :-)