Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProstě jenom takový normální vánoce....
12. 12. 2000
16
0
5346
Autor
Sadaf
A zase vánoce...
Já nevim, že si naši pořád myslí něco o malym klukovi.A přitom dávno vim, že Ježíšek neni...
A jak se tváří, jako že je, a táta jak je vykulenej každej rok z vody po holení a máma z pleťovýho mlíka, no oni si snad opravdu myslí, že jim to nosí ten Ježíšek...
Brácha je ještě malej, ten ví prd, ale mě už je skoro dvanáct a nejsem blbej...
To po večeři táta zacinká zvonečkem, ale tak, aby jsme jako nevěděli a každý rok říká - tiše!! slyšeli jste?? už je asi tady...
Mámu už od večeře nejni vidět, to asi chystá dárky pod stromeček a pak přijde a jako že já jsem byla v koupelně ( se divim, že už ji za ta léta nenapadlo nic jiného než ta koupelna ) a prý - neslyšeli jste něco??? A táta - no slyšeli maminko, Ježíšek už tady asi byl, a brácha je vykulenej a oči mu září víc, než ty naše elektrický vánoční svíčky...
Táta otevře dveře do pokoje a pod stromečkem jsou dárky a všechno září a brácha má zase pusu vypadlou z pantů a máma slzy na krajíčku a táta se usmívá...
No a já hraju blbýho i když je fakt, že většinou dostanu to co jsem si přál, no někdy taky naši uletí, ale přece jim to nebudu kazit...
A pak rozbalujeme dárky a já dělám, že jsou jako od Ježíška, a táta to dělá a máma taky, jenom brácha tomu věří. Já , protože jsem velkej, to na sobě nenechám znát, oni naši tomu věří stejně jako brácha a vlastně jsem rád, že oni jsou rádi, a pak se ještě koukáme na pohádku, brácha usne uprostřed svých dárků, táta ho odnese do postýlky, a já, i když už jsem velkej, tak spím tu noc s našima a mám je rád...
No, a řekněte sami, mám to těm našim brát a něco jim vysvětlovat???
Třeba by to stejně nepochopili a brácha??
Ten je ještě malej a prd ví...
Jo, a hlavně to našim neříkejte, že vím jak to je, já totiž hrozně moc chci, aby ten Ježíšek přišel za rok znova.....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ano Mahonku, přece bych si netroufla tvrdit něco, co nevím jistě :)))!
Nádherné svátky, Yez.
Yezííí: ON je přece skoro Tvůj soused, viď? takže zaručená zpráva, juchůůů :-))))
Mmm! Krásná, voní po cukroví a i u mě se zastavily vzpomínky a po nich trošku smutku...ale ne zlého, díky.
A prosím Vás, všechny - nenechte se zmást, on samozřejmě JE!!! ;)
Krásné svátky!
přiznám se, že tohle nedokázalo prorazit slupku mojí okoralé duše... ale nehodlám to zbytečně kazit realitou, natožpak cynií
pokud můžete, tak hezký vánoce
Přidávám se k přání, hezké Vánoce...
A pokud si myslíte, že nemůžete... tak je udělejte hezčí někomu, ono se to vyplatí...
Mahoney... :o)
Merle... :o)
Mé realistické srdéčko pookřálo a po hrudi se rozlil teploučký pocit zasnění ... kruci, podle svý tradice bych měl napsat něco realisticko-hnusnýho .. ale tady to prostě nejde, nu což, tak nějak romanticko-přiblble se culím do monitoru a pod očními víčky se brouzdají vzpomínky ... Sadí, dikes:-) TIP
Tohle bylo fakt krásný. Mě by nenapadlo, že to takhle může bejt. On vlastně na Ježíška nevěří, ale přesto to chce. Tak jako já. :-)
Pousmívám se, i když přiznávám, že je ten úsměv malinko nakřivo, jak se cuká brada a oči trošku víc lesknou... Pár vzpomínek... hrstka lítosti... a konečně... Sadafe, moc ti děkuju, protože... já letos Vánoce nechtěla, já na ně nemyslím a doufala jsem, že by třeba mohly přejít úplně bez povšimnutí... dělat, jako že nic... a... ale... sakra, tak jo... ať přijdou... brácha je už sice velkej a dávno ví, jak to je... ale nechci to zkazit... mamince... :o)
A začínám mít tu myšlenku ráda... :o)
krasa jemnouka vecicka ktera oslovi kazdeho a navic s koncem ktery ma originalitu ! tipek svisti jak nejrychlejc umi!
Diky, Sadafe, je to moc pekny, cece. Pripomina mi to Bylo nas pet, Ze zivota lepsi spolecnosti/Skvorecky/ atd. Cetla jsem to nahlas detem a jim se to hrozne libi, a musim rict, ze nahlas je to jeste lepsi, nez potichu. Mohli by to davat klidne v radiu jako Hajaju. Dala jsem Ti tip a deti chteji dat taky, tak se nediv, ze tam budes mit tolik tipu od zviratek. Dekuju, Sady. U nas sviti svicky voskove.
Syn Fanousek si to dokonce dal vytisknout a ted to cte nahlas sestre. Sazim, ze zitra to budou umet nazpamet. Cim dal lepsi, Sadafe.
lidičkové díky moc...to byla zase jedna moje bezesná noc a hlavně, čtvrtý rok budu mít štědrý večer bez svých kluků a tak si vlastně tímto způsobem dělám trošku radosti sám sobě...
Hezké svátky...
Jo a :-)))))))))))))))