Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMomentka...za deště
08. 07. 2005
16
0
4269
Autor
Lotoska
Přitiskni víc
ty kapky deště
a ještě
dři mé tělo do uschnutí
..... zutí
pak přeběhnem
do polštářů
zanechat sílu okamžiku ...
Lotosko,ještě osychám,překvapil mě déšť..podalas mi osušku,za to ti dík..:)
kassiope : ...no uvidíme:-) kdo ví, jak to jednou bude a co mě změní a ovlivní:-) ale díky...
guy : jednoznačně kuju, potěšilo:-)
Do změn se nehrň, přijdou samy, hezky zvolna.......nejdřív pupencovatění, zakvítkování a potom pomalé dozrávání....:o)
jak jinak, než kuju moc všem! :-)
Leasi - děkuji za téčko
pozorovatel - někdy ta momentka stačí, jindy ne:-)
jenyk - někdo píše o život, já po dlouhý odmlce, prostě jen napadlo, že bylo toho deště
Slza_hvězd - nešlo mi o romantiku, to bych psala jinak. surový? hm, možná někomu ano, ale přece nebudu opakovaně psát tiskni déšť na mé tělo nebo tak nějak, chtěla jsem to vyjádřit jinak, že ani ten déšť nezabránil těm dvěma tělům:-) prostě tak nějak... ale kuju za názor
kassiope - no jo, já už se to asi jinak nenaučím, třeba až dozraju nebo přijde nějaká životní změna, nebo se změním já...co vím:-) ale přesně jak píšeš, jen vystižení situace? monentyk, která byla v mé hlavě? ... kuju:-)
Pokusák, Bacil.... dík za tu chvilku času:-)
Já se omlouvám, že jsem přičinil jen nanicovatou hvězdičku, ale nic smysl(upl)nějšího mě nenapadlo. Ale moc líbí!
...není potřeba omluv, mě stačí ta chvilka času, která se tu zanechala, protože vím, že tu kdosi a kdosi byl:-)
díky za to, že jsi se tu opět pozastavil:-)
Klasická tvoje :o) momentková, zachycování.....snímání....vrývání....t*
... kuju, bych nečekala...to přišlo nějak z toho deštění :-)
dík za tipy.
já tam mám jen křížek...u té první kritiky..tak jsem z toho jelen..nebo teda jelenová:-))))