Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semilému
25. 09. 2005
7
0
4392
Autor
poslednísklenička
vidíš, už zase ti rozkvetly oči
čisté prameny noci,
hladily by mě jemně
kdyby alespoň jednou vykvetly
pro mě
poslednísklenička
28. 08. 2006poslednísklenička
28. 08. 2006poslednísklenička
09. 08. 2006
Jo jo...sadistovi moc dobře rozumím...fatalistovi taky tak trochu rozumím;o)
poslednísklenička
23. 12. 2005
Absolutně netuším...je to všechno napsáno výše, ale fakt se mi nechce to všechno pročítat:o)
Snad o Artušovi, Lancelotovi, různých zpracováních legendy, fatalismu:o)
Jo jo...asi Artuš ve tvém podání...nemáš toho moc...pár věcí jsem jen tak prolítl očima...četl jsem spíš jen ty kratší:o) Já mám nejraději veršované srozumitelné věcičky...víš? Dlouhé a neveršované...ne-li přímo povidkové příspěvky nečtu vůbec (skoro)
poslednísklenička
20. 12. 2005
Ty pozdravuj Artuše...je tvým výplodem...já žáného neznám...snad jen z televize. Veršované jsou příjemné, ale chce to hodně zkušenosti, když má nějak vypadat. A rozumí jim více lidí. Neveršované jsou pro obyčejné smrtelníky často nerozluštitelné. Ono to platí ale pro veršované, stejně jako pro neveršované, že někdy je to jednoduše KATASTROFA:o)
poslednísklenička
20. 12. 2005
Záleží na tom, kterou verzi příběhu máš nejrači...v Králi Artušovi nakonec Lancelot padne v bitvě. A Tristan...můj oblíbenec z této verze...ten padne taky.
poslednísklenička
20. 12. 2005
fatalista?? Možná...až zjistím co to je...:o) Doufám, že mě to neurazí:o)
"Tajtrlik? Ty seš tajtrlik. Zaprvé nevím co to je. A zadruhé mě to uráží."
V. Burian:o)
poslednísklenička
20. 12. 2005poslednísklenička
18. 12. 2005
jemně - pro mě - nescu, ruší, ale taky se přikláním k tomu, že je to milučké:)
to je krásné:) a neboj, stačí tomu věřit, teď se cítím přesně stejně jako ty, je sice hezké říkat že pro jedno kvítí slunce nesvítí, jenže víme jak:) držím ti palce a za básničku tip
poslednísklenička
16. 10. 2005Honza_Princ
13. 10. 2005
rozumím ti, někdy je třeba někoho prostě obejít,překročit a jít dál,
vždy tě někdo čeká a ty o tom ani nevíš .