Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAč nevěřím v princip kolektivní viny
29. 09. 2005
13
0
3707
"Pojedeme na stanici metra, jedenáctkou“, instruoval rozjívené klubko germánů šedovlasý elegantní pán. „Šedesát let po válce a zas jich tu je jako much“, pomyslela jsem si. Přijížděla sedmička. Věděla jsem, že mohou jet i touhle tramvají, že je to dokonce na metro blíž. A svojí chabou němčinou bych byla schopna jim to vysvětlit. Přesto jsem mlčela a vychutnávala si svoji soukromou pomstu. Za Sudety, za Ortena, za trabanty.
slonovina2
05. 11. 2005pozorovatel
17. 10. 2005Króóuhnu_tě
10. 10. 2005
:o) kuji Noe.. :o)
Ortena je škoda.. Ale Trabandíí jsou aktuálně na scéně.. :o)
:o)
bych si dovolila jeden skromný klubík.. :o)
no ještě že ses přiznala a že to je o šalině (avi) :-)))))))))))))))))))) to je polehčující okolnost *t
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
29. 09. 2005
Já bych se na tvém místě tak nebičoval. A to "česká" bych škrtnul. A stejně si myslím že kdyby se na tebe šedovlasý elegantní obrátil: "šprechnzídojč?", že bys mu hezky odpověděla. :-)
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
29. 09. 2005
Jo jo, nadsázka to je taková zálivka života, aby měl nějaký šmak. - A čtouc po tobě podruhé, tu "svině" bych taky škrtnul. A vidíš, zůstane ti základ tvého nicku! - A hele, víš ty kolik já už v duchu zabil lidí, a furt jsem bezúhonný. :-)
Podobé situace zažívám u nás v Karlových Varech takřka denně s Rusy: "Zkažetě pažásta, kdě u vas knigy na ruskom jazyke?" "Priamo v pazadí..."
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
29. 09. 2005
No, spíš jsem chtěl na ruskojazyčném příkladu ukázat, že i mě je někdy zatěžko pomoci bližnímu z dalekých krajin... Nejsem zlomyslník...
MALÁ_zelená_ale_MOC_šikovná
29. 09. 2005
Na to se ptali už farizeové Ježíše: "A kdo je můj bližní?" Odpovědí je podobenství o milosrdném Samaritánovi...