jsem vůl, byla jsem tu...:))))
tuhle jsem nějak prošvihla...*
no to ze mě takhle veřejně nedosaneš a soukromně možná, ale musel bys vědět jak an mě :o))
Movsare Movsare, běž se podívat na Dreamermana, dneska publikoval - s tim si budeš rozumět :o))
já bych si taky vyhrála to se neboj .o)
zachtělo se ti pořádnýho notářskýho péra, co? advokátský by ti nestačilo? :-)
nebo že by tě mohl razítkovat jako ten výpravčí z ostře sledovaných vlaků? nebo by mohl ověřit pravost tvé kundy a následně o tom přímo do ní učinit vlhký zápis! jo notáři, ti si vyhrajou..:-))
nědělam
z předchozí reakce to přece vyplývá! .o))) "klidně i někde jinde :o) notář se hodí, může posloužit k různejm účelům :o)
hele ale to mi v tom te´d děláš guláš! :-)) asi bude nutná účast státního notáře!
nou měš spíš ne, já dávam přednost jinejm otvorům :o)))
Ahoj Nicollette. to jsi mi udělal radost, že si na mě vzpomeneš! velkou. já teď nějak nemám inspiraci, nebo co. tak tu už jen bezcílně bloumám a vzpomínám na starý čas, kdy se to psalo..
k anketě: zatímní výsledek 1:0 pro to že jako JO!
Movsare ty vole nazdar !!! včera sem na tebe myslela, že proč nic nenapíšeš né!!!!
já bych si to nechala vyplnit klidně i někde jinde
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmasi jak které, bejby ,-)
recipročně pak dutina řitní vyplněna cele Adonisovým penisem, toť vlhký sen každé ženy!
:-)) že by tu bylo jaro! go, baby, go
dutina ústní vyplněná cele Magumbiným prsem toť sen každého muže
:-) tohle je ale Morava křížená Paulem Kleem. To je dobře, že se ti zastesklo, jen zas rozjet Magumbu! ach ,-)
"...jsem princem temnot, černá ikono ráje... a mou sílu ale nikdy nikdo nezměří..." zpívají XIII. století.
Silná!!!!!!!
Dost, jo, to je ono, možná jenom proud slov, ale teče divoce, syrově...
Pěkně!!!
###
to už je fakt poslední ... finíto (kruh se uzavřel). Všem moc díky!
jsem citrón... to je fantastický
ta je pohádková, dokonce s morálním ponaučením -
neumíš vykřiknout
"hrnečku dost!"
proteče
převálcuje
*
krásná, originální, poutavá.. vau:)
ještěrka ukousla svůj vlastní ocásek.. ..evičko, evičko:) to je vodopád slov.. nezaujal..
ano moc líbí..s tím nádechem pohádky to má něco do sebe*
povedlo ať už slovně nebo myšlenkově přoče ne*
nadherna.moc se mi libi.krasne obraty.celek - vyborny
ty ďáble povedla...:))
pak že už Evička kaput...
t
ta se Ti moc povedla, je celá krásná.... TIP a V
a vítám Tě po delší době