Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalá podzimní
Výběr: vesuvanka
12. 10. 2005
7
1
3034
Autor
Bezinka
Malá podzimní
vláčně vlají cáry mlh
<šedým ránem>
oráč podzim vítr pluh
času neztrácí
ve Slunci poledním
listem posledním
<v knize léta>
obrací
1 názor
děkuji a také Tě zdravím.... dnes jsem viděla první ostrůvky sněhu na pláních nad Litoměřicemi :-)))
vesuvanko, poslala jsi Bezince kouzelný obrázek, v Malé podzimní,omlouvám se za dřívější přehlédnutí.
Bezinka, kvetanov - mám radost, že se vám obrázek líbí :-))) díky za avi
Ještě dodávám,že Bezinka je mi osobně velmi známé a velmi milé přízvysko.
..já ti děkuji... za zastavení.... a obrázek, to je zásluha Vesuvanky :-)
ta je taková skoro agronomická ... nedávno jsem to někomu taky takhle psal ... :-)
...věřím....vždy sleduji, kolik lidí má podobné nápady...až na těch pár, kteří jsou vždy zcela originální ....a díky :-)
b: díky za nakouknutí...:-)
p: s tak milými slůvky se často nesetkám....díky....:-)
krásná miniaturka, jemně mlžná podzimní atmosféra je pěkně vystižená slovy i barvami.... TIP a V
Armand : díky :-)
Ves: díky... ale to není možné, kam na ty krásné obrázky chodíš... je prostě skvělý... cítím tu mlhu ve vzduchu
Díky, mám radost, že se Ti líbí. Obrázky jsou z vyhledávače www.Google.com, kde si zadám heslo a vyberu obrázek, který na mě zapůsobí nejvíce, někdy je z čeho vybírat, ale také se stane, že nenajdu takový, který by mě zaujal :-)))