Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSup
26. 01. 2001
19
4
3423
Autor
Had
"Nemotá se Ti hlava ?" zeptal se mne sup, který seděl na větvi asi dva metry od místa, kde jsem se nacházel.
Visel jsem na konci lana a podemnou se ztrácelo dno skalní rozsedliny.
"Trochu ano." přiznal jsem a plivl do prostoru pod sebou.
"Bude chladná noc." poznamenal sup a klovl do provazu.
Možná bude i mrznout." řekl jsem.
"Nemám rád zmrzlé maso. Chytají mne po něm žaludeční křeče." odvětil sup a dál systematicky kloval do lana, které se začalo třepit.
"Moc vám chutnat nebudu. Dělal jsem v uranovejch dolech. Jsem karcinogení." poznamenal jsem.
Sup se zamyslel a řekl, že dneska už je karcinogení téměř všechno a tak je to jedno. Pokračoval v klování a mě ho bylo líto. Po pozření mého masa pravděpodobně pojde. No co, musíme tam všichni.
Volnou rukou jsem vytáhl lahev rumu a napil se. Nabidl jsem i supovi.
"Díky! před jídlem zásadně nepiji alkohol." pronesl vznešeně a překlovl lano.
4 názory
Supi jsou dle toho, co jsem teď dočetla, sakramenští pragmatici a nemažou se s ničím. :o))) *t
Květoň Zahájský
02. 08. 2011aleš-novák
02. 08. 2011
ono jestli to máš jenom někde na papíře, jako já měla svoje vjecy, tak skoro abys začal přepisovat, přijde požár nebo velká voda - a máš po ptákách :c)))) tady je to skoro jistý, že se to zachová, nesmažeš-li si to sám c)*
Ty máš fakt úžasný příběhy, jak jsi na tom s povídkami, zkoušels? Tenhle talent by to chtělo rozvinout.
:o), ale jo, pár věcí jsem napsal a občas napíšu, ale je to podle mne na Písmáka příliš dlouhé ( a hlavně jsem líný to přepisovat na počítači :-)
affirmation
25. 02. 2001
dovolila jsem si i pres kategorii blbustka videt v tom jeden svuj ciste osobni dojem, takze moc libi!