Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVCERA
18. 10. 2005
5
1
4064
Autor
eleja
na brise mi tancila
tva slova
zbesily kankan
jemne ses pousmal
pulkou tvare
a ja poprve
uvidela
ve tvych ocich
sebe
1 názor
pozorovatel
15. 11. 2005Honza_Princ
28. 10. 2005
tohle je pěkný
jemne ses pousmal
pulkou tvare
jak Tě to napadlo? akorát že půl tváře je jenom jedno oko. *
Tady se mi líbí, že se mi při čtení vybavila 1 známá tvář...... usmívající se (jemně). :o)
ta 2. 1/2 mi přijde dost ohraná- a říká se "spatřit v očích nebe".... :-)
jo, jo, mi to napsalo, ale nemohla jsem prijit na to, jak jinak to vyjadrit - az to vykoumam, prepisu ;-))
eleja> štvu úúúplně všechny. můžeš mě za to mít ráda, nebo nesnáše - jak budeš chtít .. ;-)
no tedy - teď abych žil v nejistotě - ale - to je jako s malym princem - taky si nepřipouštěl, že by se tý kouzelný kytce mohlo něco stát, i když byl tak dlouho pryč a všechno - to se mi na tom - mmj - moc líbilo .. chjo - dobře - budu si jako že myslet, že mě máš ráda, i když jsem takovej protiva a čekat, kdy mě vyvedeš z omylu .. ;-)
poslednísklenička
19. 10. 2005poslednísklenička
19. 10. 2005
hm, tak teď už tam nevidím to, co předtím- teď je tam pro mě mlha................. :-)
Petře_Pane, já se taky občas naštvu kvůli tomu, co tady od Tebe čtu- ale Tys určitě nečet "Knihu hněvu" od Isaca Rubina- tam se píše, že se často hněváme na osoby, na kterých nám záleží- hněv je výrazem touhy po tom změnit neutěšenou situaci ve vztahu a toho, že nám na daném vztahu záleží,,, a i když se naštvu na někoho, koho tak neznám, tak to neznamená, že bych ho hned nesnášela- když mě od něj naopak někdy zas něco těší...........- a to je přesně můj případ.
Tak to by bylo za mě........
(někdy jsem na Tebe i dost nasraná :-)1a)
poslednísklenička
18. 10. 2005
jeste, ze je az v Praglu... ale az mi nastve, tak mu budu volat jako anonym ve tri rano :-))
no uff .. ;-) nevim - mi přijde, že se do toho poněkud nutíš, že by ses měla hodit dopohody - psaní neni o tomhle, jako že něco splácneš a dostaneš tipy - to přeci víš - hm ? :-)
poslednís..> neboj se nic .. :-)