Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJede medička na sáňkách
Výběr: jenyk
05. 11. 2005
7
0
776
Autor
gr_4you
Jede medička na sáňkách
za sebou víří sněžný prach
Z kapes jí padají stříkačky
skalpely nítě a štípačky
Vysvitlo slunko - hrozně tá
Medička je dost rozjetá
Z tašky jí létají obvazy
tu o pařez se zarazí
Letí medička oblohou
ptáci ji dohnat nemohou...
dítě_na_skleníku
09. 11. 2005_Rebelka11
07. 11. 2005
a vůbec! jaký "aby jste si ode mě taky jednou něco přečetli" ?
jsem nedávno čet ty tvoje Psí dny - teda možná jsem tam poslal, alta, ale to je jedno
a tip na tebe, šašku, fotrum nefotrum
Změň kategorii na blbůstky a bude to dobrý, mě se líbí, zajímavá ptákovinka
Pokud je to vážná poezie, tak je mi to vážně líto. Rytmus kulhá, myšlenka taky.
Píše se tu, že autor stojí o hlubší kritiku. Jeden by si měl vybrat, o co stojí. Pak se nemůže divit, že se mu to řekne tak, jak to je.
beru, s tim rytmem to je pravda, ale si myslím, že fakt nemusí všecko bejt zrovna v jambu či v čem. co se týče myšlenek to seš teda fakt vedle, je f tom hluboká myšlenka jaxviňa, páč medičky by měly dávat bacha, gdyž jedou z kopce, víš? už qůli Hypokratovi, chápeš?
je to zcela vážně míněná epická báseň, mám poetiku, obsah a vtip. Když má něco vtip tak to ještě nejni blbost. Katgorie blbůstka mě nazajímá, nerozumim tomu sice, ale řek bych že v literárnmím slovníku jí nenajdeš, do blbůstek ať dávaj lidi blbosti tohle je poezie, jasnýýýýý???? a nehasne to tím!
Je dobré vědět, co všechno člověk má. Ale daleko lepší je, když to jistě vědí ostatní.
To není tvůj případ.
kouzelná_květinka
05. 11. 2005
tam mělo bejt že to má... ne že to mám, což je ovšem vlatně taky pravda, tak je to buřt :-))
kouzelná_květinka
05. 11. 2005
:-) Pěkný. Ale v tý první sloce mi to skřípe. Proč by to nemohla být zároveň vážně míněná poezie a blbůstka? Vždyť život je često takovej, ne?
woman_who_fell_to_earth
05. 11. 2005
Text nějaké modernější písničky by to být mohl. I videoklip si k tomu dovedu představit.
:))*
medici nemají jarní prázdniny, protože by za tu dobu prý stihli vystudovat peďák