Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHRA
21. 11. 2005
8
0
2258
Autor
Lilie
HRA
V paruce a nahá do půl těla,
chceš po mně víc, než bys asi měla.
Jak ale odmítá se hladovému jíst?
Když drobný ametyst,
jenž stéká se tvé šíje,
stejně jak mé srdce bije,
v arytmických něžnokupách.
A když stud tvůj z domu uplách,
nezbývá než vejít dál.
Já už jsem se zaprodal,
teď je to hra o tvou kůži,
proto chceš-li ohně užít,
stačí krok, já sirky mám.
stejně jak mé srdce bije,
v arytmických něžnokupách.- mi přijde, že tady a v prologu máš navíc čárku..
jinak správně ostrý....... -t- -t- :-)
sem vůl.........- už 2. kritika, co jsem chtěla soukromě..............., radši o tom přede mnou nemluvte......., fň.......... :-)
t.
Kdo by bránil komu,
brát z blízkého ohne?
Kdo by chránil v hlubinách more
ty záplavy vod?
..O. Naso
(Nekteré jiskry zazehnou velký ohen,
tedy kdyz uz jsme zaprodani :)
_Rebelka11
21. 11. 2005
doufám že sneseš trochu rejpání... tvar "by jsi" neexistuje, mírně řečeno. takže "bys", prosím. a "ametyst, jenž". to asi budou ty zborou zmiňované chyby, být tebou, něco bych s tím udělala než ti to někdo s rozběhem otluče o hlavu :)
S první výtkou souhlasím, ale co se týká jenž, jsem naučen, že se používá pouze u mužského životného a to ametyst není. Dej mi vědět, zda se pletu. Děkuji.
jéé, teď koukám že su fakt blbá, anžto jsem to samoyřejmě chtěla poslat soukromě. pročež přijmi upřímnou omluvu, zapomněla jsem kliknout, stydím. co se ametystu týče, dívala jsem se u odborníků, a oni říkaj, že neživotný taky. teď ykusím, jestli umím vkládat odkazy... ehm...
Nemusíš se omlouvat, zas taková tragedie to není ... :o)
Přijímám tedy i druhou výtku a opravuji ...
Díky ...