Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoděkování
28. 12. 2005
2
1
5056
Autor
zelva
Veřejně bych chtěla sama za sebe poděkovat Velle, která velice rychle sehnala Michala, který ač skoro bez signálu si užíval na horách. A Michalovi za to, že ač užívaje si na horách nelenil, a rychle notebook sehnal a nefunkční zprávy opravil!
1 názor
pod moji úvodní stránku se mi jaksi od jisté doby kritiky nezobrazují, takže pokud si mi něco psal tak bohužel nevím, co:-)))
laskavě mi to vysvětli, snad mám na to nárok, když mě v noci vzbudíš a není to nic akutního...Tobě snad nestačí že se taky na 99% uvidíme v JH, tak je snad jedno, jestli jedeš do Prahy nebo ne!!!
...Ty jedeš v srpnu do Prahy??? .....
...tak paráda ................................................. já ne!!! :o))))))
...v tom případě --- má smysl tam jezdit??? :-)))))
teď ti nějak nerozumím...možná tam pojedu no a když tam budu tak bych se tam ráda setkala s mýma oblíbenýma autorama, kteří sů většinů z Prahy
Proč by to nemělo mít smysl tam jezdit ?
bohužel nejsem mé trvalé bydliště jsou Vizovice a přechodné Olomouc a pivo stejně nepiju takže zas nic :-)))
Ale Prahu plánuju na srpen, kdy budu mít konečně prázdniny a možnost se snad setkat a pokecat s mými oblíbenými autory, kteří jsou většinou z Prahy
kurňa tak to sem zas trochu pozadu...ony už proběhly aj nějaké testy :-)))
dítě_na_skleníku
29. 12. 2005pozorovatel
29. 12. 2005dítě_na_skleníku
29. 12. 2005pozorovatel
29. 12. 2005dítě_na_skleníku
29. 12. 2005pozorovatel
29. 12. 2005pozorovatel
29. 12. 2005
No myslím, že změním kategorii...diskuse bude asi vhodnější jak to tak vidím :-)))
Nicollette
28. 12. 2005Pišta_Hufnágl
28. 12. 2005Pišta_Hufnágl
28. 12. 2005
chrouste, se nedělej neměň přece svůj názor si chlap...tak ses hrdě hlásil a teď se dekuješ :-)))
co komu? hlásil ses že chceš dělat admina a teď to bereš zpět,alespoň tak to teď chápu