Irenko - vidím, že se k ní vracíš ... (:-D
Padla na mne s tvou básničku správná nostalgie...díky:-)
Dýky ne... díky! to je primovní pošimrání autorova ega (:-D
Dobrá - laskavě pojatá pointa - máš prima básně s přesahem:) /T.
staváku - bólšoje tsenkjú, neboli děkan na druhou...
Krásně se četlo. Jako když nůž zajede do másla. * T
...že byl kdysi stromem *
ertesáčik - servus - mám jiný názor, aniž bych zpochybňoval tvůj. Díky za komentář...
Adriano - nečetla, v podstatě si pamatuji, kdo mé věci četl. Ne každému můj proměnný styl sedí a tak čtenářů nemám moc, nebo dokonce velmi. Dík, u takové staré věci to potěší mimořádně... to je tak z roku 2006
název mne zaujal, a měla jsem dejavu, že už jsem četla, ale i kdyby, líbí se mi zas, T*
džankýý, JH, yours - děkuji za průchod mým poledníkem a rovnoběžkou... (:-)
tak to mně dostalo jdu se zabít..........hahha
Morgain - vítej - to sis tedy vybrala - to není báseň, to je meditace :D
Díky
wow, dokonalé! Tohle se mi opravdu moc líbí! Krásně napsané, jako bych se na chvíli proměnila v ten strom :) (100% t*)
MarK. - asi je ti myšlenka blízká a to mám radost
..a clovek uz nevi, ze kdysi byl.....*
J.A. - dík, jsem rád , ža se ti to líbí - jak by ne
Tak to spojte s Hašmarem, to by bylo super
Ten Pišta všecko rozkecá.... aspoň, že na správných místech (:-D JO a podle toho, že psal o zahradní restauraci, tak nejspíš U Kašparů a tudíž nejdříve asi v květnu (ale tím si vůbec nejsem jistý...), nebo třeba až při Hašmaru, což by nebylo ale vůbec špatný...
pohjoda musí bejt, o tom žádná...:) a co novýho v Lovosicích? jsem slyšel že se tam možná bude pořádat nějkaý pivo či co...
nevadí - tal aspoň souhlasím s pohjodou...
nechci abys souhlasil... jen Ti píšu svůj pocit... pohjoda:)
Garthe - asi bys chtěl, abych souhlasil... jo, ale jen trošku - mohl jsem si odpustit třetí a čtvrtý řádek odspoda. No - a dík za čtení a tak různě všelijak a vůbec...
ta předposlední sloka a umírání dřeva mi tam přijdou moc vnucené... jinak celkem kůl :)
Tristane - díky, to se dobře čte...
tak tohle je jeden z nejlepších přízpěvků, naprosto bezkonkurenční, super
"Suším si uslzené oči v popelu
a myšlenky posílám za dýmem." -> to hovoří za vše.
*t*
Makoves - K tomu dospěješ dřív než já... jo - a rum s kolou nejsou na závadu, v rozumné míře podporují obrazotvornost. Ale sem to dávej, až budeš bez rumu - on totiž, prevít jeden, dokáže skrýt i velké kiksy. (:-D
To je nádhera. Jsou to hluboké myšlenky.(nebo ten rum s kolou, kterou popíjím?)
To už je teď jedno... hlavní je, že se mě to líbí. (t)
pasažier, Rýmovánek - jsem rád, že jsem s tím u vás uspěl... dík
Moc pekna uvaha...vzpomenu si na to, az na podzim budu opekat spekacky...
irgendein - díky za tipa, ale tu poznámku o prologu jsem nevzal, nepochopil...
Ano, pouze námět...zkuste příště číst i prolog ...
(tip)
Sioraku - jasně. Na pokrytecké pochvaly nejsem nijak žhavý
siorak - Jsem rád, že jsem ti pad do noty....
Pété - dávám ti velké fialové čestné slovo, že to nemám od tvé mámy... popisné ? no jo - píšu jak píšu a už se natom nic nezmění, starého psa..... ostatně - udělej si cvičení a zkrať to - vyjde ti nesmysl daleko od mého záměru. Každé téma nelze štěkat, některé se musí výt, nebo i kňučet.
Ten konec se mi líbí strasně moc, jinak je to takové zbytečně popisné a příběh dřeva mi vypráví maminka pokaždé, když ho skládáme :) Ale konec opravdu výstižný, za něj tip
mylenko - Tady jsem od listopadu nebyl - asi mi nikdo nedal avizo. Přečetl jsem si to a je to fajn.
pété a diano - dík za pobytí zde tu tady.
Moc krásné zamyšlení t*****
suším si uslzené oči v popelu...tohle je fajn, celkove taky neurazí.líbí
Mám básničku se stejným názvem...jsem ji vyhrabala...a dala sem...tak si ji přečti :-)
Minda - tak touhle kritikou se mi vyjasnilo... dík za ni. Asi prostě myslíš jinak, s tím nic nenadělám ani já, ani nikdo jiný. Já na to přišel teď - později na to přijdou i ostatní. Tak ať se ti daří - ode mne máš od této chvíle pokoj. Ahoj
Ahoj, tak dovolím si taky drobnou kritiku - je to spíše próza v krátkých řádcích, známá myšlenka, pěkně zaobalená do pěkných slov, hezké přirovnání ke stromu, ale něco tomu chybí, právě to básnivé...
Sluníčkové sedmitečno - nedělej si iluze : je tam nic...či lépe : pro nás a náš způsob chápání života je tam nic. A já ti ď
To víš, že taková slova potěší každého autora...
To víš, že mne těší, když se to někomu líbí, takže ti ď
libi se mi..
clovek bude zi dal...ve vzpominkach..urcite..
tak predsa niečo
ktosi kdesi raz povedal: smrť sú tie najprapodivnejšie dvere..
Sarrah - ani jsem netušil, žes miu tu něco napsala sorry
fajo - ak si tak myslíš, priatelko...
Vojtíne - merci
Ja se docela zajimam o vychodni mysleni. A reknu Ti,tvoje basen je jak vystrizena vychodni moudrost.
Vypada to jako by jsi mluvil o prevtelovani, ale uplne presne - dym nevi, ze byl uz strome, budeme zit jinak, strom nezil marne. vazne skvely, cetl jsi predtim jako inspiraci neco z vychodu? nebo se pletu a je to krestansky pojeti?
p.s. libi se mi obraz suseni vlhkych oci v popelu, to je kouzelny. beru si tohle jako oblibene a poslal bych tri tipy, kdybych moh:)
netreba myslím nejaký komentár,že?;o)
*
ahoj, bedo - neslyšel jsem o tobě snad rok... díky !
Hezká momenta. :-)* Smrt je jen pověra. :-)
Jarmilko a zjdr1976 - jsem rád, že jste se zastavili - díky !
můžu s velkou pravděpodobností předpokládat, že život v této, nebo jen i málo podobné verzi, je na 99,99999 % nepravděpodobný. Ergo - život pokračuje, ale ve formě nám neznámé a cizí, kde už nehraje roli individualita, jako v životě tomto...
Děkuji ti, jagárečku, za kuk i za T a tečku
zdjr1976 - to je nadlouho, to nejde ani vyspekulovat (co by asi mohlo být) na těch pár řádcích.
čím budeme, a jak budeme žít po životě a budeme vůbec vědět že jsme žili že či už nežijeme???
TIP
No, já už se taky jednou vrátil z druhé strany....to pak se myšlenky ubírají po jiných cestičkách.
Neboj se, ono tě to přejde, nebo se ti povede to rozchodit, ale než se ti to povede, tak dík za ta slova.
To psaní, někdy to plyne z hlavy do ruky a na papír jak vlídný čůrek, někdy je to křečovité vystřikování jednotlivostí, které se nedaří svázat. Je to někdy fakt ! porod...
Oldjerry: :-)))) Myslím, že se budeš smát dřív než já, ale já ten smích budu vnímat ... . A tohle nevysvětlím. :-))))
Oldjerry: jo, jsi mi evidentně blízký. :-)))
Oldjerry: takové mile nostalgické, úplně mne to bere ... . :-)*
Bodejť, máme rozdílnou techniku, ale velmi blízké chápání věcí a dějů. V tom to jestiť, pane.
sarrah a zvedavec : To víte... Jsem rád, že se vám to líbí, po prípadě aj páči. Dík !
:) ktovie, ako to je.. tip
TIP, moc se mi líbí....přesně tak to bude.....
A takhle odejde i člověk...
Bude žít dál, já vím,
ale nějak jinak asi...
Ani ten dým už neví,
že kdysi byl stromem.
krásně napsaná, zaujala mě.... TIP
andromeda - díky za avi
andromedo díky za avi,
janinko, tvoje pochvala vždycky potěší