Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePOLITIKA
30. 01. 2006
0
1
2109
Autor
čína
zajímalo by mě jakou politickou stranu by jste za součastné situace v červnových volbách zvolili.pokud máte dojem, že mi do toho nic není (což je pravda) tak to prosím nezdůrazňujte.jsem si toho vědom.
děkuji za reakce.
děkuji za reakce.
1 názor
komunisti?! no to mi poser nohy teda... se lidi zblaznili uz uplne ne...takovy cerveny kurvy... to snad neni normalni
František_Miguel
01. 02. 2006
co to meles?
a proc mi posilas avi.. na ten tvuj,, eh.,. basnicky vytvor???
František_Miguel
01. 02. 2006
nejde o zdrzovani naprosto zbytecnym avizem, jen sem nechapala proc, chapes?:)
ale je to pekny, jasne... akorat na konci mi to evokuje este jeden radek navic, kerej by obsahoval slovo japonec..
František_Miguel
01. 02. 2006
To mě připomíná jeden fórek z devadesátýho:
Před volební místností:
"Zdar, Franto. Tak koho budeš volit?"
"No koho asi? Komunisty."
"To je přece jasný. Ale kterou stranu?"
(Jo a sorry za avi. Nemáte se motat do takovejch diskuzí.)
katu.. neco jako nemoc.. no spis takove neco, o cem se akorat este nevi, jesy je to k necemu, nebo je to moc moc skodlive:)
Mezon... jo, tak to je presny:))) za avi dik - tohle aspon k necemu bylo:)
František_Miguel
31. 01. 2006
volil bych nejmenší zlo... což je těžké rozhodování.
poměrně se mi líbí program zelených, hlevně kvůli ekologie. určitě je třeba být ohleduplnější k přírodě. jen záleží na tom, jestli po volbách něčeho dosáhnou. chtělo by rozšířit politické obzory i mimo modré ptáky a červené růže. Mimochodem modří ptáci jsou taky možnost...
počkej, tohle je literární server a ne spolek odpolední parlamentní kávy....
Astalavista
30. 01. 2006
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KDYBY NE TAK BY TO DAVALO VETSI SMYL....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(velmi, velmi, ale opravdu velmi vazna kritika :-)))))))) )