Líbí se mi to, něco z toho sálá
joj, tak tohle je taky supr! :) *
krásný den.
no teda tady u nás moc ne...co u vás?
všude břečka - hrozný mám díru v botě....
checht-já mám ulomenej podpatek... a kecky jsou promokavý, takže hrůůůůza .) ale teď jsem sama doma nemocná...
ste taky všichni nemocný mi příde)))
no já za to nemůžu, to je asi tím počasím...já to hlavně přechodila až k zánětu průdušek, tak dlabu antibiotika...:(chmm...mimochodem..zapni si icq .)
já sem to nějak hákl))) tak mi něco napiš))) ať si tě addnu
nějak mi ti nejde nic napsat....?
snad to nebude znamení))) restartnuju to jo)))
se za to nestydim že sem padlá na hlavu....:))
EvaS: to jako hloupá?))
Rebec: tady a umění, aledi)))
to nevim řekla bych že neee....:))
moc krásná..ty obraty..
líbí se mi
T
fez--- červený kloubouk s takovym černym cancourem nahoře---dalo by se říct klasická pokrývka muslimských hlav...
Garson---kluk, nebo též obsluha 2. volný chlapec)))
sem drzoun drzej, ale rozhodně tě chápppu... je to hrozný s tímhle tématem.... díky všem...
co je to fez?
co je to garsón?
:-)
Nějak tě v tom nacházím jen málo... jen v některých okamžicích. Není tak osobitá jako ty ostatní. Tím ale neříkám, že by se mi nelíbila.
Jen když "prohlédnu" nějakého autora a on najednou píše jinak, poznám, kdy je to změna vývojem a kdy prostě třeba pokus nebo nevědění, jak jinak se vyjádřit.
Takže za báseň *
Za neosobitost malinká výtka :-)
Libi semi ty obrazy (zazil si to?), atmosfera i smysl... Jenom si myslim, ze se z toho dalo vic vytezit formou, zpusobem vyjadreni... Jeste bych si s tim trochu vyhral...
Ale potesila me, takze * :-))
pěkné, (hlubší kritiky nemám sil, pěkné = 1. dojem.)
k. / *t
jom....dyš se čte s rozmyslem a procítěnim, pomaloučku....hezká....:))
hezký obraty pane.....plátek dolů :))) *
stejně si myslím, že tohle dílo nejní zas tak úplně podle mejch představ... asi si budu muset zaviovat o hlubší kritiku.)))) pardon)))nebo díky...
Některý části mají fakt něco do sebe.Mě se to líbí hlavně od
snad existují bílé svetry,snad existuje zlost...TIP
děkuji omyle))) tohle je špatná věc... je tam hrozně moc chyb
Chyby patří k životu :) Aáááá vo tom to je :) Mě se prostě líbí,i když máš lepší...
Moc se těším až i ty začneš))) bylo by dobrý rozšířit tu naší obecní bás. obci... a mohli bysme pořádat lepší srazy)))) něco napiš to tě neubude!
Já zatím jen tak koukám a kritizuju :) Chybí mi nápady...ale třeba
přijdou.Kdo ví..ještě pár takových odpoledne v pizz. a třeba se chytnu.Holt je to s váma sranda :)
jestli ti můžu poradit tak Wolker ti toho moc nedá)))) však mi si tě vyučíme)) no jinak mi sme tam skoro furt...
ale mě se Wolker líbí.A ty se nejdřív vyuč v češtině!! My se píše s tvrdým Y!! :)))) Já tam sem taky skoro pořád,ale koukám,že je to hodně relativní pojem,protože na to kolik tam trávim času Vás fakt nepotkávám.