Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTeplo domova
30. 01. 2006
14
0
5301
Autor
Eidam
ve zmrzlých rukou
šálek šípkového čaje
za oknem sněží
Usmáty_autor
09. 02. 2006
mně to spíš připomíná a vyvolává asociaci domova pod stanem na Letné pro bezdomovce ...
každopádně pocit to vyvolalo, takže dobré hájku :-)*
abbe...jo, ale v japonštině...čeština je úplně jiná řeč...František tam 3 rozhodně nebude :o) ...a o to jde. Japonské haiku bývá melodické...české nikdy :o) Vlastně se dá říct, že stejný mají jen ten rytmus.
Babu,Mila_cik,tojo.......díky
Zbora: zapracuju na tom...
abbe: lahodné alko...:)))
tojo:úsměv je dobrý --realita krutá--není kdo by mi to objasnil?!, i když taky se mi to líbí:-)
O víkendu jsem napsal taky haiku :o)) ...je podobně blbý...a neni to haiku.
:o)
hm, sem včera vyhazovala z lednice ledy tvaru kostek a kuliček...nějak chlazený nápoje nejsou v kurzu v tomhle ročnim období...ani na tom pivku sem tejden už nebyla.
Zbora: jojo ....inu není to jednoduchý napsat dobrý haiku....navíc tohle je 5-8-5 .... :((
abbe: samej alkohol _))))
Háber: Ďýky
tuli tuli: tohle bylo poslední o zimě.......(v zimě) :)))
Xtruth: děkuju a tak... :D
Fidla:chyba já si dal včera chlazenou desítku.....hmmmmm lahoda.
Vesuv: děkuji ti.
Já sem furt zmrzlá jak kančí stejk v mražáku - jedu v čajích s rumem a vínu... Sem dneska zas přišla pozdě do práce.
...tenhle metronom bych neřešil...ať je to třeba 3-4-3, když to bude dobrý :o)
blekota: Mam podobny problem:)))))))))))))
Nicmene tohle se mi libi,takze Eidame Tip:)
u mě sis to posral sám.... dal si mi vědět o tom haiku.cz))) vážně se mi to nelíbí)))))
Honza_Princ
30. 01. 2006
BAD_GIRL: Vivat :))
jaza: loupni :))
Mr_Neutron: díky
mirin: za povolení dík :)
Honza_Princ: máš recht něco stím provedu :))
jagara: hmmmm jo..... :))