Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePaní Fixa na houbách
Autor
Eidam
O fixe a Balónku
Za deseti řetízkovými kolotoči a devíti zvonkovými dráhami a osmi maringotkami s cirkusáky a sedmi statečnými krotiteli lvů a šesti invalidy z cirkusu Ubrousek…....... žili Balónek a Fixa..Paní Fixa byla v nejlepších letech a velmi se těšila na nějaké dobrodružství.Z továrny vyšla něco málo před nedávnem.Pobývala v domě bohaté rodiny , kde se jí ale vůbec nelíbilo a proto odletěla na plechovce fazolí (byli to Bonduel…..znáte to …a skákali nejvíce kukuřice… a hrášky s cibulí atd.) až za šesti invalidy z cirkusu Ubrousek.Tam se potkala s Panem Balónkem, který už nebyl nejmladší a v některých místech jeho PVC složení to už už vypadalo na pěknou šlamastiku.Jenže za těžce vydělané peníze si pan Balónek nechal udělat novou plastiku, neboli takzvané přelisování, což mu náramně prospělo.
A po pár týdnech strávených v lékařském prostředí se Pan Balónek těší dobrému zdraví, oplývá velkým optimismem a nesmírnou energií.A tak……..spolu s Paní Fixou avšak i bez ní zažívají spoustu dobrodružství.A zde je první z nich….
Paní Fixa na Houbách
Tento příběh se odehrává v době staré jako samo lidstvo ba možná ještě starší.Bylo 6.října roku
Když po chvilce pohlédla do hustého křoví celá pookřála.Jakési malinké houbičky se na ní vesele usmívaly. „Ha ha há“ volaly kloboučky .“To budou ty pravé veselé houbičky“ řekla si paní Fixa. Ukončila svůj krátký odpočinek a dala se do sbírání.Rozhrnula hustý keřík „A jé je“ řekla z úžasem „tady je ale veselých houbiček“ a dala se do trhání.Košík byl za malou chvíli naplněn po okraj.Honem honem spěchala domů. Musí stihnout smaženici dřív než se pan Balónek vrátí z pouti.On tam totiž pracuje na plný úvazek, tedy je tam úplně uvázán a posléze prodán třebas nějakému malému chlapečkovi. Chlapeček má z balónku velikou radost a tu náhle se mu pan Balónek vysmekne a vrací se ke svému zaměstnavateli. Ve tři si orazí píchačku a vesele si to prdí domů.Mezitím si paní Fixa vytáhla svou oblíbenou knihu o vaření a v hrnci to začalo klokotat.Malebná vůně začala volně proplouvat chalupou.Vše vyšlo na jedničku. Pan Balónek si to připrděl přesně včas.Na stole již bylo prostřeno a z talíře vesele štěbetaly houbičky „hi hi hi“.
„Šmahula“ vyhrkl ze sebe dojatý Balónek.Zasedli ke stolu a začali hodovat.Klepání lžiček bylo slyšet na míle daleko. Jen tu a tam se z chalupy ozvalo hlasité „Pffffffffssssssssssss“. To bylo tehdy kdy si pan Balónek dojetím proprděl židli.