Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrašidlům
26. 02. 2001
15
0
3695
Autor
Ostrovidka
Dům straší.
Babička maličká vaří si kaši.
Straší a křupe,
kocourek mouratý po schodech dupe.
Křupe a loupá,
trpaslík svého synáčka koupá.
Loupá a sténá,
z vaničky opadla mýdlová pěna.
Babička maličká nad kaší chrní.
Kocourek nad myškou tiše si vrní.
Dům spí.
Monty_Python
30. 09. 2001
Ty tichá strašidla - ty jsou. Dům sice spí, ale probuzený ani nedýchá. Strašně krásné - moc se mi to líbí.
jsem tu zas a dnes se mi to líbí mnohem víc než poprvé... **** a 1/2 ... ;-)
jůůůůůůůůůů bystoočko to doblííííííííííí!!!
ale s tou myškou má Tyndula pravdu...mě to taky trochu zamrzelo...ale kdo ví třeba té myšičce nic zlého neudělá...*
Ostrovidka
01. 03. 2001
Pro surrealistické děti je to naprostá nádhernotina a tip je jednoznačný.
pro děti to moc nevidím, ale mě to nějak zvláštně potěšilo... možná se pletu, vidím-li za tím víc...
vidím křeslo veliké, jehož tráva celé pokrývá ;-))
chicht, doufam že jsou detišky chytřejší než já kolem jedenácté večerní - na čtvrtý pokus... úspěch! :*))
Merle: hele mechové křesílko zavání vlkem, vlhkostí a studenem :))))))
chrrr
jochichí :)
když si představím jak loupu synáčka :)))
tak opravdu zasténám !
ŤAP :)
chrrr
Docela obyčejný dům, a docela krásná fantazie se obtočí kolem (d)uší ...
nebo realita? :-))))
Učím se tipovat, tak doufám že se to povede.
Docela obyčejný dům, a docela krásná fantazie se obtočí kolem (d)uší ...
nebo realita? :-))))
Učím se tipovat, tak doufám že se to povede.
Babička maličká nad kaší chrní.
ostří rozmilá veršíky sladce dětem přemílá!!!
jsem šťastná jako dítě :-)))
*!!!