Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejlepší přítelkyně
Autor
Magali
"Dobrý den, " řekla a ladným krokem vstoupila. Byla krásná, štíhlá, milá, jistě oduševnělá a inteligentní... Jednoduše dokonalá.
Volně se sunula blíž, cudně klopíc zraky a přitom sebevědomě vzhlížejíc. Po sličné tváři hrál lehký úsměv. Jednoduše leč elegantně oděná, šaty padnou jak ulité, zdůrazňují perfektní siluetu. Každý vlas na svém místě, prostý účes přesně uhlazen.
Promluvila jasným zvonivým hlasem: "Chceš-li budu tvá nová nejlepší přítelkyně." Nedbale se procházela zakoutími cizí mysli. "Váháš?" Sebejistě se usmála. "Co ti tedy mohu nabídnout?" Majestátně se odmlčela.
"Budeš mít jedinou nejlepší přítelkyni, na kterou se budeš moci spolehnout. Všichni ostatní tě konečně přestanou otravovat - zbavíš se vlezlých a rádoby upřímných dotazů a zájmu. Úplně se s nimi přestaneš stýkat - vždyť přece své bývalé přátele nepotřebuješ - budeš mít MĚ! Tvá radost a pocit štěstí se také změní. Kdo by neměnil za stavy úplné bezmoci, skličující úzkosti a bezbřehé deprese? Kdo by netoužil po neustálém strachu, dokonce děsu z celého okolního světa a nakonec i ze sebe? Ano, i tento skvělý pocit ti zaručuji. Co dále ti poskytnu? Budeš průhledně štíhlá, naprosto plochá a kostnatá. Kůže zprůsvitní, tvé vlasy - krásné, zářivé a husté vlasy zplihnou a ztratí vitalitu a lesk. Přinesu ti bolest, únavu, chlad a zimomřivost, bledost. Zamiluješ si být sama, nepovídat si, lhát a předstírat, podvádět a mlžit a představ si... tvé každoměsíční jahodové trápení skončí!"
Zkoumavě si prohlíží cizí užaslé oči, překvapené silou nabízeného přátelství. "Stále váháš?" Náhle dutý a neznámý, prázný, ale i dychtivý hlas horlivě odpoví: "Buď mi nejlepší přítelkyní!!!"
Vychrtlá přetvářka spokojeně zavrní: "A mimochodem, říkej mi Anno. Anno Rexie.