Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevečerní obloha
04. 03. 2001
14
0
5898
Autor
alina
Když večer se stmívá
má hvězdička milá
se na mě hezky usmívá
Ale někdy když spinká
jenom jeden paprsek
mi dolů pošle.
A ten panáček měsíček
vždycky se na mě tak vesele dívá
A jako šašek si tam poskakuje
a připravuje se na taneček
který bude dnes tancovat se mnou
A ze samé lumpárny
když neví roupama co dělat
tak po mně hází šiškama ze stromu
a jadýrka hodí po hvězdičce mé.
A hvězdička vystřídá se na taneček
taky se mnou
a hezky se na mě usmívá
a má hezké culíčky
jako Pipi Punčochatá
a svázané je má beruškama.
jednou soukromé - nikoliv však sebestředné - avízko ..... ;) .... žejo, doktore ;))
já chodila jenom po předních...:) co se týče poezie, tak tohle tu píše většina lidí od 15 vejš, takže jsi královna :)
uli: díky, to jsem potřebovala celej život slyšet! Jupííí! Odteď mi bude jistojistě lépe a radostněji :)))
Navždy_Tvůj
04. 06. 2003
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :o))))))))
NT: a už to po třetí nemusím opakovat, že né??!! :o))
Navždy_Tvůj
04. 06. 2003
Ve ctyrech a pul sem asi este ani nemluvil, byl sem prisatej k mamince:) tipik;)
To snad není možný :-))))
parááááááda :-))))
A jestli se dá poslat tip do takový minulosti, máš ho mít :-))
Tak tomu se mi také nechce ani věřit! Je to tak pestré, rozverné a chytlavé, že...že se jdu pomalu zahrabat někam do nory. :)))
Tak tomu se mi také nechce ani věřit! Je to tak pestré, rozverné a chytlavé, že...že se jdu pomalu zahrabat někam do nory. :)))
Ani si nevzpomínám, jestli jsem uměl v té době mluvit.Vzhledem k věku to považuji za dosti pěkné.
Ježíšku, to snad není možný! Ta holka básnila ve čtyřech letech líp než já v šedesáti! TIPTIPTIPTIP.
tak OK.. zas tohle.. si utrcite zaslouzis splnen9 slibu.. a od kohokoliv..
Funda: já do dvouapůl let nechodila, ale nahrazovala jsem si to žvaněním tak od roka a půl
Wopi: ne-e, já se nedala :o)
UFO: túúdle ,o))
Albi: dík :o)
jester: už se těším
for all: jste miláčkové!!! Dík *o*
Jé, ja závidím ľuďom, čo začali tk skoro a do detskej tvorby som celkom po uši zamilovaná,...nádherne zlatulinké...
Na 4 a půl roku geniální! Sám píšu až od pěti :-( (a hůř).
Trochu zlobivá otázka: nepomáhala Ti ta maminka trochu? ;-)