Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePedofilní dědeček
05. 03. 2001
0
0
4109
Autor
Hatvajl
Byl jednou jeden hodný Dědeček a ten měl jednu špatnou vlastnost...byl PEDOFIL.(zkrátka měl rád děti).Jednou v noci šel dědeček v lese a sbíral houby ale co se nestalo, zaslechl děti vracející se z vydařeného Halowenu.(nevim jak se píše helouvín).Připlížil se k dětem a počkal si až přijde osudová chvíle.A chňap po jedno, z dětí.Ostatní děti utekli (bylo to stejně sraby).Jelikož byl dědeček v dobré formě , dokázal svléci dítě a ........asi po čtyřech dnech dítě našli na jeho zahradě mrtvé.ovšem toho Pedofila v chatě nenašli.ASi pět dní policisti o dědečkovi nic nevěděli až šestý den našli tři mrtvé děti a potom každý den po dva měsíce policisté necházeli mrtvoli dětí až po dvou měsících našli dědečka v křoví s kancem.Jelikož měl kanec po orgasmu(byla to bachině), spal jako dudek a tak policisté vzali dědečka do vazby a po třech dnech se dědeček ve vazbě podříznul lžící a podlehl.Vražda 198 vražd malých dětí nebyla nikdy potrestána....................................
Bohuš Filip
12. 09. 2006Bohuš Filip
12. 09. 2006Nicollette
17. 02. 2006
Xparta: Teda takovéhle dílko - dva roky tu leželo bez povšimnutí, pak na něj narazíte vy a hned má o čtenost postaráno - antitipů netřeba, máme vás, jen tak dál, ještě tu určitě zbývá spousta sraček k vyzdvižení, stačí hledat :)...
kouzelná_květinka
17. 12. 2004
Jo, v USA sice žadatelé o občanství musí prokázat znalost angličtiny, ale jinak si menšiny žijí po svém. Četl jsem, že adept na získání řidičáku si může vybrat, ve kterém z asi 50 jazyků chce dělat zkoušky.
V každý větě překlep nebo gramatická chyba (...nebo obojí) a smysl mi také nějak ušel...
Klipeto, píše se Halloween, zkráceno z All Hallows' Evening - předvečer Všech svatých.
Albireo: mas pravdu... ja si nebyl jistej, tak jsem se zeptal googla a nasel mi milion odkazu, tak jsem verzi s 'a' nezkousel :-) ta vyplivne dvacet tri milionu :)
Bohužel, na Netu je spousta věcí psaná chybně, také jsem na to narazil. Když oni Amíci neznají pořádně ani mateřský jazyk. Kdysi jsem četl neuvěřitelný statistický údaj: 30 % absolventů amerických středních škol si neumí s pochopením přečíst vlastní závěrečné vysvědčení. To je rub povinného středoškolského vzdělání.
nj, ono je mozna ale taky tim, ze je tam dost lidi co nema anglictinu jako matersky jazyk ;) oni jsou radi, ze nebelosi do skol vubec chodej a asi na ne budou i mensi naroky.
Nekdo mi rikal, ze v USA je ted polovina deti urciteho veku hispanska. Takze za chvili to bude mozna jeste horsi. :) Quebeckej precedent tomu pry nejak brani zavest jenom anglictinu.
Stalo se mi, ze jsem se zeptal ridice autobusu na cestu a on mi odpovedel akorat "No ingles, no ingles!" :) no, ta oblast vubec vypadala dost mexicky :)
ad antitip... bal bych se toho, ze se nejaka particka lidi, kteri pisou sracky, nasrala a ze by vsem antitiparum rozdavali sve antitipy.
jinak se, Hatvajle, helouvín pise helloween
Pišta_Hufnágl
03. 12. 2004kouzelná_květinka
03. 12. 2004Černá_mamba
18. 03. 2004InExistant
19. 07. 2002
Ze by?no,tak sileny chyby,hruza.-...a zase o nicem...takze ted si zase lepsi jak ostatni-v mnozstvi pravopisnych chyb-tleskam
proboha :-( ... ano. Antitip jako varování.... červené blikající světlo
"Pozor, grafomanská sračka! Ztráta času!"
Jsem pro.
Jo, taky bych byl pro antitipy pro takovéhle věci. Jenže, ruku na srdce - kdo z nás by se ze zvědavosti nechtěl podívat na dílo se spoustou antitipů? Obávám se, že by to zvýšilo čtenost. A to si takováto "díla" nezaslouží.
No, tohle ale není grafomanská sračka, to je míň. To jsou zvratky na zádech všech, kdo se nechali zlákat a přečetli to.
Mily Hatvajle!!!!!!!!!!!!! Toto dilo je absolutni
brak. a) Jestli si myslis, ze nekoho vzrusis, tak ho nevzrusis (aspon mne ne - shodou okolnosti nejsem pedofil ani nekrofil.) b) Pedofil neni hodny clovek - pedofil je zly clovek (to jako
pro ty deti co to budou cist) c)Neni to drama - je to proza! d)nevytravilo mi... DJ Sarance
Žádný nápad, příšerný sloh, pravopisné chyby.
Zkrátka obyčejná a nepovedená exhibice. Nic, co by stálo za čtení...
Nebylo by možné dávat antitipy jako včasné varování čtenářům před podobnými kravinami?