Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesion
06. 03. 2001
17
0
4203
Autor
hermit
sion
prvního mořeplavce rudoši
střelili do čela
smáli se tisíce let
ach Vasco má
v rukou špínu
tančete šamani cinkejte
ostřete šípy už hvězdáři
poutají
oceán
exkurz. postřeh. přesně to chci-vyžaduji. jako popis je to ok. hvězdáři svázaný oceán je dost přesný obraz.
Vcelku mě rmoutí, když si totak uvědomím, je to docela dobrá báseň, a přesto není v ničem přínosná. Asi je to povahou poezie -. je na nic drtivé většině lidí. Sama o sobě je pro ně úplně zbytečná. Ať se my - básníci snažíme o jakoukoli ekvilibristiku.
Ale snad se mýlím. Jen ten motiv směšnosti, který je jako červewný nos na nose čehokoli, co je považováno za poezii.
jojojo, ale tohle je fajn.
ne. moje duše se živí penězi. představou stavu konta :-)
ale jo - to je docela dobrej přístup - jiná potrava pro jiný druh opiček.
Moc...
(jen u "ach Vasco má" mi chvíli trvalo přijít na Vascův pravý rod ;-)))
Moc*!
Ostrovidka
06. 03. 2001
Tynic: ??
jestli myslíš nějaké historické souvislosti, tak na ty moc nehraju... ;-) jenom tak trochu... jakoby...
jo... a to už jsem ti říkala, že tě moc ráda čtu? no, myslím že už mockrát...tak jen....stále to platí!:o)*
Miroslawek
06. 03. 2001
Tak už to čtu potřetí. A až na tu historickou nepřesnost... no jo, asi se mi to líbí. Tip.
tak nějak to bylo ,o((
velice pjeknem, jen co je pravda! tip a poklona navic
Jo Amerika nebyla objevena, přijeli pouze mořští korzáři a svými mušketami, pocuchali tamním vyspělým lidským bytostem měchy a potrubí...
Hermite ***!!!