Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAgent Dudlaj a Rajské ovoce
Autor
Eidam
No ono to bylo trochu jinak ....V podstatě si Dudlaj šel na tržiště nakoupit nějaké suroviny na své oblíbené televizní vaření s Jardou Cucákem, což byl jeho velký idol (viděl všechny jeho pořady) . Oblečený byl skoro jako vždy v dlouhém kabátu s obrovskými dřevěnými knoflíky, které ale vůbec nebyli dřevěné a už vůbec to nebyli knoflíky . Co to bylo je nepodstatné…podstatné bylo to, že
Dudlaj měl na sobě kabát a to i přes fakt, že byl červenec .
Jelikož mu bylo celkem vedro, rozepnul si knoflíky, jenž vlastně knoflíky nebyli a dopřál si tak trošku svěžího vánku .Snad tuto idylku kazil jen jeho rozepnutý poklopec, což mu ovšem nevadilo jelikož chladný vánek se mu nesoukal jen pod kabát .
Ptáci štěbetali a někteří své exkrementy velice šikovně vyloudily do košíků s jablky a nutily tak trhovce k neustálé pozornosti svého zboží .
A jedno takové zboží se koukalo na Dudlaje .Chuťové buňky se proměnily v nechutné slinty často spojované s vyplazováním jazyka a hlasitým mlaskáním .Agent přicházel k trhovci s nesmyslným žvatláním „jopla blou glok lalok“ a táhlý sopel se mu slaňoval z nosu na plastikovou bedýnku s mandarinkami . „Hej chlape !… dávej bacha na co soplíš !“ vyprskl na něj trhovec a mrštně zachránil bedýnku před jistou zkázou .Druhou rukou se ohnal po Dudlajově obličeji, leč minul .
Dudlaj se probral s transu . „Jedno rajské jablko“ pronesl a elegantně pohodil hlavou . Veškeré jeho nevábnosti se mu omotaly okolo hlavy . „Dneska nemám dobrý den“ pronesl jen tak mimo řečí .
Trhovec mu předal pytlík… „ budou to čtyři koruny .“