Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medička je krásná a zdrhla mi rybička

18. 04. 2006
6
3
700
Autor
gr_4you

ukázka z blogu Saši Gr.: www.nejezte.odpadky.com

18.4.2006 0:56, pondělí, Medička je krásná a zdrhla mi rybička

I přes závěr předchozího vyprávění musím poznamenat, že nejkrásnější na světě je medička. Vyzařuje z ní čistá nezkažená a upřímná krása. Je erotická i duchovní zároveň. Je zkrátka hezká jak párek. (Tohle přirovnání vymyslel jeden kamarád a je to superlativ hodící se prakticky na cokoliv.) Všechno na medičce je pravda a nic není klam. (Což už tolik neplatí o párcích, ale k tomu třeba někdy později) Snad si můžete myslet, že jsem zaujatý, ale tohle jsou prostě fakta. Obávám, že Adam si toho, bohužel, také všimnul.
Teď ale k něčemu důležitějšímu. Ztratila se mi rybička! Ještě jsem Vám ani neřekl, že jsem rozšířil svůj chov. Pojal jsem totiž takový neklidný pocit, že tři rybičky ve stolitrovém akváriu mohou pociťovat určitou osamělost. Často se v tom ohromném vodním prostoru přes veškerou snahu ani nepotkaly. Z těchto pohnutek jsem se rozhodl pořídit jim nové kolegyně. Po té, co jsem se v neděli rozloučil s Etherickou princeznou, zašel jsem do Hornbachu a zakoupil 4 rybičky balonovitého tvaru. Pán, který mi je prodával, byl velice chytrý a navrhnul mi, abych s v tomto počtu zvolil tři samičky a jednoho samečka.
„To je jako u lidí, víte“ pověděl mi. Svěřil jsem se mu, když už jsme byli v takto intimním rozhovoru, že to bohužel osobně v životě tímto způsobem zařízeno nemám. Jenom pokrčil rameny a neporadil mi. Zjevně byl více zaujat rybičkami než lidmi. Na základě toho, rozhodl jsem se zamlčet určité podrobnosti o medičce, Etherické princezně a případně i čůrání na mažoretku ve sprše. Vím zkrátka, kdy není záhodno svěřovat se lidem na potkání. Jsem totiž plachý a své soukromí si dost chráním. I přesto vzbudil ve mně onen pán důvěru, čili jsem pořídil dle jeho rady rybky v doporučeném zastoupení.
A teď je sameček v čudu! Ano, právě ten sameček. Nejsem až tak hloupý akvarista, abych nepoznal co jedné rybičce přebývá, zatímco zbylým třem schází. Říká se tomu mimochodem gonopodium a je to taková rourka a ani vám snad nebudu vysvětlovat jak se to používá, jelikož je to trochu sprosté. Jenom musím přiznat, že si raději vybírám do akvária živorodky, jelikož mrtvorodky nebo jak se jim říká, zkrátka ty ostatní ryby mi připadají trochu nenormální. Až bych skoro řekl mešuge. Já osobně si tedy nedokážu představit, že by můj sexuální život spočíval v tom, že se budu někde u dna otírat o kameny. To je, po pravdě řečeno, neuspokojivé. Může to koneckonců i bolet. Navíc v takové situaci člověk vlastně ani nemusí potkat svoji partnerku a já si přitom rád s případnou partnerkou i popovídám, vypiji šálek čaje a tak podobně. Vlastně už si moc nevzpomínám, ale myslím, že tak nějak. A jenom si teď pěkně představte ty problémy kupříkladu se soudním dokazováním rodičovství, kdybychom se my lidé rozmnožovali třením. Kdejaká náhodná pocestná by člověka mohla žalovat o alimenty. A to už vůbec nechci pomyslet, že bych snad přilepoval svoje pohlavní buňky na listy vodních rostlin a pak očekával, zda nějaká partnerka učiní totéž. Zkrátka a dobře, živorodky jsou mi mnohem sympatičtější.
Jistě tedy pochopíte mé rozčarování, když jsem zjistil, že právě sameček vzal gonopodium na ramena a kamsi zdrhnul. Proklel jsem v duchu toho polygamního prodejce, poněvadž kdybych vnesl do pohlavního života rybek více demokracie a zakoupil dva samečky a dvě samičky, mohl jsem teď ještě stále doufat v případné rozmnožení. (Tedy pokud bych nebral v úvahu kvalitu vody, tvrdost, PH, teplotu a ostatní mírně nepříznivé okolnosti mé nádrže)
Zajímalo by mě, jak si ostatně taková rádoby solidní nadnárodní firma Hornbach může dovolit prodávat takto nevychované rybičky. Hledal jsem samečka po celém akváriu a posléze jsem letmo prohledal i byt. Rybka nikde. Z čirého zoufalství jsem zašel i na záchod, ale ani tam nic. Ani žádné mokré ťápoty jsem neobjevil. Prostě k vzteku.
A tak mám tedy tři nové ovdovělé samičky. Mimoto jsou v akváriu ještě tři starousedlíci a vzhledem k tomu, že jsou to všechno, nepletu-li se, platy, mohly by se teoreticky zkřížit. Ovšem nové samičky jsou poněkud balonovité a tak nevím, zda je obyčejní nepřešlechtění kolegové zaujmou. Mno, snad nebudou dělat zbytečné caviky. Tím se dostáváme k medičce. Ona je Vám tak nádherná, fakt krásná, moc moc, taková sladká, něžná a navíc oduševnělá, inu takový andílek je to, hmm… a jaká je milá… Někdy.


3 názory

Cookie
09. 02. 2007
Dát tip
no jo chlape...dacani jsou všude:)

gr_4you
08. 02. 2007
Dát tip
RÁD BYCH POZNAMENAL ŽE KRITIKU Z 13.07.2006 11:02:24 JSEM NEPSAL JÁ ALE NĚKDO KDO SE MI TEHDY NABOURAL DO NICKU A MIMO JINÉ Z MÉHO NICKU ROZESLAL NĚKOLIK NESMYSLNÝCH SPROSTÝCH DOPISŮ :-(

Cookie
08. 02. 2007
Dát tip
ježíši kriste.Božská hovadina...nevím co k tomu říct. Můj názor na věc je rozervanej a zmatenej

gr_4you
13. 07. 2006
Dát tip
Píčovina na entou....styďte se...fakt trapas!! Jo a o hlubší kritiku?? Co je hlubší neš píča....možná Grand Kanyon, ale tam sem nebyl,tak nevim do jaký šíře až to mám rozvádět.Každopádně takovou sračku sem nečetl už ani nepamatuju a že sem jich už přečet(teda jako těch sraček).A ti vypatlaní mozci co to četli a napsali,že je to dobrý-že vám ruce neupadli....magoři.Hlavně to prosimvás nikde nepublikujte,stačí,že to prudí tady.ALULAH

Milly
12. 05. 2006
Dát tip
pěkná........ :-)) se těším na další čtení v Jindřišský- naživo je to lepší... -t-

pozorovatel
20. 04. 2006
Dát tip
lepší forma než minule a nebo sis dal víc záležet co absurdně považuju za nějlepší část povídky, je právě ta pointa místy nuda ale hezky se promítáš do rybiček:) tak zas příště*

fungus2
19. 04. 2006
Dát tip
Fajnové čtení**

StvN
19. 04. 2006
Dát tip
Ono pointa tohodle příběhu tkví v jeho první větě:)

gr_4you
19. 04. 2006
Dát tip
tak to samozřejmě čeká marně

sidonia
19. 04. 2006
Dát tip
dobry:)

blekota
19. 04. 2006
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru