Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠepoty a výkřiky
19. 05. 2006
12
1
2242
Autor
Fluidum
Ke tvému oknu
ZCVOKNU!
Ona mezi dveřmi
VĚŘ MI!
A za záclonou (stíny těl)
EŠTĚ SEM LEZE? CO TI CHTĚL?
Za prvním rohem
SBOHEM
1 názor
střeva prvokova
24. 05. 2007
to kradení od Bergmana jsem řešila taky... u jedný svý sbírky...
tady * protože :o)
geminida: Podezření, že jsem potají ukradl název Šepoty a výkřiky, mě opravdu mrzí. Opravdu jsem doufal, že každý Bergmanův opus zná a šlo jen o kontrast miniatury s tímto skvělým dílem - že se někdy i velké příběhy odehrávají denně, na malém plácku života, ale pro aktéry znamenají totéž, co složitě spletené copy příběhů tzv. velkých. Tak proč si dávat práci s vymýšlením originální vyzitky, když stačí si dát práci s pravopisem a napsat "vizitky". Haj hou! (také ukradeno, tentokrát od Vonneguta - :-)
Zas tak proflaknuty nebude pac ja ho neznam :-/
kazdopadne tohle me moc neoslovilo...
Jenže to slavné dílo je tak profláknutý, že nelze podezřívat ze zneužití. Naopak dobrá asociace dokreslující obsah skvělé básně! *
hned první slova (= okopirovane jmeno slavnejsiho dila) povazuji za negativni vec. ctenare nejvic upouta nazev a pod tim si dilko pamatuje. tak proc si nedat praci s vymyslenim vlastni originalni vyzitky?
co se tyce samotneho dilka, tak myslenku pro me ma. ale neohromilo me.